Avatar billede supersoren Nybegynder
18. december 2005 - 12:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvilken ram kan jeg sætte i?

Jeg kunne godt tænke mig at opgradere min pc med lidt ram. Mit bundkort understøtter DDR PC2100 OG 2700. Mit spørgsmål er om jeg eksempelvis kan putte PC3200 og opefter i?? Og gælder det det samme i en bærbar???
Avatar billede bredker Nybegynder
18. december 2005 - 13:06 #1
ja det kan du godt , men de vil bare ikke køre hurtigere end 2700
med bærbare ved jeg ikke
Avatar billede egr_sli Nybegynder
18. december 2005 - 13:20 #2
det kan du sagtens ja.
Det du skal passe på med er at at det ikke er ddr II ram for his dit motherboard ikke understøtter det, kan du ikke bruge dem.