Avatar billede knock Nybegynder
17. december 2005 - 23:59 Der er 11 kommentarer

Få Gateway online igen!

Hej.
Hvordan får jeg sat min Gateaway online? Det er den som blokerer mig fra at komme på msn, i følge MSN's test-funktioner.
Avatar billede knock Nybegynder
18. december 2005 - 00:47 #1
Nogen derude? =)
Avatar billede zerocrash Nybegynder
18. december 2005 - 01:45 #2
Din gateway online? Er du sikker på at den ikke ER online? Ellers kan du ikke komme på nettet.

Hvad er mærket - og version?
Avatar billede knock Nybegynder
18. december 2005 - 03:08 #3
PLEASE du stadig er her!! :p

mærket? Version?
MSN versionen er 7.5.
Der står :

"Din gateway er tilsyneladende offline."
Når jeg tester med MSN.
Min "Switch" hedder NorthQ, hvis det hjælper...

Rettere sagt: Når jeg trykker log på ved msn, så sker der ingenting, den reagerer slet ik.
Avatar billede zerocrash Nybegynder
18. december 2005 - 03:12 #4
Ved ikke om det hjælper men... tjek lige dit indlæg http://exp.dk/spm/672839 og min kommentar i tråden. Måske hjælper det men udfra dine informationer kan jeg ikke rigtig give andre bud.

Håber dog det kan hjælpe.
Avatar billede knock Nybegynder
18. december 2005 - 03:23 #5
Den er online dér...
det er saatmee mærkeligt.. :S
Avatar billede zerocrash Nybegynder
18. december 2005 - 03:24 #6
Så kan jeg desværre ikke hjælpe mere.. sorry
Avatar billede nva Praktikant
18. december 2005 - 09:51 #8
Avatar billede knock Nybegynder
18. december 2005 - 10:22 #9
hej igen

men jeg får jo ingen fejl-kode.. den gør slet intet når jeg trykker log på?
Avatar billede nva Praktikant
18. december 2005 - 10:53 #10
Der sker ikke noget ved at følge de vejledninger - måske hjælper de ikke men de skader heller ikke.
Avatar billede knock Nybegynder
18. december 2005 - 11:11 #11
heh, hvis de ik hjælper, så bruger de bare min tid, på at finde en løsning... for jeg er træt af Web Messenger. Det er skod.