Avatar billede igniz Nybegynder
16. december 2005 - 23:21 Der er 5 kommentarer

Bærbar - Dårligt tastatur!

Hvordan kan jeg omprogramere, mit tastatur, sådan at jeg har CTRL, der hvor jeg gerne vil have den. Lige nu er det den der "Fn-knap", der er der, hvor CTRL normalt sidder, og det er rimeligt upraktisk! - Vil gerne have det lavet sådan at CTRL er der hvor "Fn" er!
Avatar billede torbenhawk Praktikant
17. december 2005 - 03:12 #1
prøv at søge på "keyboard configuration" på www.download.com eller på www.google.com der må være noget??

Skriv lige tilbage hvis du finder noget brugbart. sjov feature! :)
Avatar billede igniz Nybegynder
17. december 2005 - 12:54 #2
Hmm... Tror jeg har fundet ud af, at det ikke kan lade sig gøre.! ... :(

Og det er da GODT nok irriterende! - For når jeg sidder og skal til at spille CS, så er min CTRL knap "væk", og det ikk sjovt!
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. december 2005 - 17:45 #3
Hvis jeg skal spille CS på min bærbare, bruger jeg eksternt tastatur, for Fn knappen driller også mig.
De kan fåes til en 50´er og det er jo ok hvis det kun er til CS ;)
Avatar billede torbenhawk Praktikant
20. december 2005 - 02:02 #4
oki.. Jeg sidder for tiden og roder lidt med en IBM laptop og der har jeg lige fundet ud af at der er et lille pgm. der måske gør det du efterlyser?
Måske findes der tilsvarende til dit system?
Måden jeg fik fat i "keyboard-pgm'et " på var ved at køre et andet lille pgm. (Software Installer) der samtidig hentede nye drivere og andet godt hos IBM.

Måske er det også en IBM maskine du sidder ved?
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. januar 2006 - 18:44 #5
Gik du i koma????