Avatar billede kiwi Nybegynder
14. december 2005 - 21:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fejl i Windows Media Player 9

Hej eksperter,

Jeg har et problem med at brænde nogle musikfiler (wma), som jeg har købt via TDC's hjemmeside. Når jeg forsøger at brænde filerne over på en lyd-CD, så kommer følgende fejl-meddelelse:

caught exception: In file c:\programmer\windows media player\roxio\wm1030.Ing'line 2: equal (=) expected

Til dette kan jeg kun klikke "OK". Så kommer der en ny fejlmeddelelse:

unable to initialize plugin c:\programmer\windows media player\roxio'.

Her kan jeg også kun klikke "OK"

Er der nogen, der har en idé om hvad der er galt?

Mit OS er win2000, min mediaplayer er ver. 9, mit brænder-program er Nero Burning rom ver 5 (og ikke roxio!!!)
Avatar billede kiwi Nybegynder
14. december 2005 - 21:33 #1
Jeg flytter lige spørgsmålet til en anden kategori....
Avatar billede kiwi Nybegynder
14. december 2005 - 21:35 #2
xgfjfbgijv
Avatar billede mjl Nybegynder
14. december 2005 - 21:36 #3
Til hvor...?
Avatar billede kiwi Nybegynder
14. december 2005 - 21:44 #4
Jeg forsøger desperat at flytte spørgsmålet til Generelt IT> Audio, men det går ikke så godt som forventet.....

Jeg troede at jeg bare kunne acceptere et svar fra mig selv og så oprette spørgsmålet igen i den nye kategori, men nu har jeg vist det samme spørgsmål to steder....
Avatar billede kiwi Nybegynder
14. december 2005 - 21:48 #5
Hvordan hulen lukker jeg spørgsmålet i den her kategori????
Avatar billede kiwi Nybegynder
14. december 2005 - 21:50 #6
Heiii! Det lykkedes....
Avatar billede mjl Nybegynder
14. december 2005 - 21:51 #7
He he...