Avatar billede udvikler Nybegynder
14. december 2005 - 17:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal jeg gøre i denne situation

Jeg har oprettet følgnene spørgsmål for et stykke tid siden -> http://eksperten.dk/spm/664138
men det er gået lidt i stå. Nu har jeg så installeret et andet program, og nu virker det. Hvad skal jeg så gøre med det gamle ? For de kom jo med nogle links, og de prøvede jo på at hjælpe, men samtidigt løste det jo ikke problemet, og efter at have skrevet den fejl jeg fik kom der heller intet svar. Skal jeg så selv snuppe pointene eller skal jeg bedde dem om at lægge et svar ? For første gang har jeg et dilemma her på eksperten :)
Avatar billede mugs Novice
14. december 2005 - 17:33 #1
For 14 dage siden baf du en bruger lægge et svar. Det er ikke sket, så jef synes ikke det gør noget, at du tager point selv. Men læg en kommentar om, at det nu fungerer og der ikke er kommet svar trods det, at du har bedt om det.
Avatar billede hcma Novice
14. december 2005 - 17:33 #2
det er helt op til dig selv.
under alle omstændigheder bør du i den oprindelige tråd skrive hvad du har gjort.
Avatar billede udvikler Nybegynder
14. december 2005 - 17:36 #3
Jeg takker for de utrolig hurtige svar, jeg gør hvad i har sagt!
God jul og godt nytår :-)
Avatar billede mugs Novice
14. december 2005 - 17:38 #4
I lige måde - Og tak for point :o)