Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
12. december 2005 - 23:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Feedback, samt gode råd ønskes

Jeg har lavet et lille site (www.targetzone.dk), hvor man kan tilføje sit site, og andre kan så rate det med en karakter fra 1 til 10, samt give en begrundelse for sin stemme.

Problemet er bare at med den slags karakter, er der med sikkerhed nogen der vil give andre sider dårlig karakter, for selv at komme højere på listen? Hvordan undgår man den slags? jeg vil gerne undgå at folk skal til at oprette sig som bruger først.

Mit andet spørgsmål er med hensyn til at dele sites op i kategorier. Lige nu er der 2 (privat/Erhverv), ville det være en fordel at lave flere kategorier?

Andet ris/ros og gode ideer er velkommen.

www.targetzone.dk
Avatar billede trekkies Juniormester
12. december 2005 - 23:21 #1
Kan ikke lide at man skal scrolle så langt ned, prøv at gør at der kune vises 5 af gange, derefter skal man klikke videre eller noget i den stil.

Du har en del fejl på din side.
HTML:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//www.targetzone.dk/

CSS:
http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?profile=css2&warning=2&uri=http%3A//www.targetzone.dk/

Når at du arbejder med HTML, så skal link, meta o.s.v. ikke afsluttes med /
/ skal kun bruges ved XHTML.
Avatar billede trekkies Juniormester
12. december 2005 - 23:26 #2
Kan godt designet.

Hvis man er inde på "Tilmeld dit site" side og ser "Submit" det synes jeg skal stå "Tilmeld" i stedet for, da resten at sitet er på dansk.
Hvis man klikker på "Submit" få får man en fejl side, jeg syens at du skal lave en validering ellers kan man ikke komme videre, da ikke alle ved hvad dette betyder:
Microsoft JET Database Engine error '80004005'

Field 'sites.title' cannot be a zero-length string.

/addSite.asp, line 9

Du skal passe på med at have din mail adresse fri på sitet, lav en formular eller beskyt mail adressen med dette:
http://www.html.dk/artikler/00041/
Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
16. december 2005 - 08:36 #3
Tak for din respons.

Jeg kan godt se at jeg har en del HTML fejl, dem må jeg lige have tjekket igennem.
Ang. validering, så ville det nok også være en god ide.

Bare smid et svar
Avatar billede trekkies Juniormester
16. december 2005 - 08:57 #4
Ok, det kommer her.

Du skriver bare hvis du har brug for hjælpe til dine css og html fejl eller din validering.
Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
16. december 2005 - 09:55 #5
Takker, det lyder godt.
Det er ikke utænkeligt at jeg gør det
Avatar billede trekkies Juniormester
16. december 2005 - 10:13 #6
Tak for point :)