Avatar billede badazz Novice
11. december 2005 - 21:53 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Reservedele til din ipaq

Hejsa..

Kort efter jul bestiller jeg reservedele hjem fra england hvis der er nogle der skal have noget med, så giv besked.. så kan vi deles om fragten. hvis du ikke ved hvilke reservedele du har brug for, hjælper jeg gerne, også med reperationen hvis det er.

Mvh Brian
Avatar billede bernsted Nybegynder
11. december 2005 - 22:03 #1
Hvad koster et ekstra batteri mon til Ipaq RX3715 ?
Bernsted
Avatar billede leifleif Nybegynder
11. december 2005 - 23:47 #2
Hvad er prisen for et display til en 2210?
mvh/leif b. (9530)
Avatar billede badazz Novice
12. december 2005 - 01:01 #3
1450 Mah batteri til RX3715 koster £32.10
920 Mah batteri til RX3715 koster £25.90
Avatar billede badazz Novice
12. december 2005 - 01:01 #4
Avatar billede badazz Novice
12. december 2005 - 01:06 #5
Et komplet display, (herunder lcd og digitizer) til en 2210 koster £124.11
Men her skal du være opmærksom på at et display består af to dele, et lcd panel og en digitizer. lcd panelet viser skærmbilledet. mens digitizeren registrere alle tryk der laves på skærmen altser touch delen..
Hvis lcd panelet er ødelagt. kan det sees ved at det ligner lidt blæk der er løbet ud.. dette sker oftest ved tryk eller tab. ellers kan det også være at det kun er digitizeren der evt. er flækket. dette sees ved at det bare er en flænge.. selvfølgelig kan lcd panelet også være skadet.. men hvis billedet bliver vist fint nok under revnen, så er det kun digitizeren der er nødvendig at skifte, en løs digitizer koster £51.80
Avatar billede badazz Novice
12. december 2005 - 01:07 #6
bemærk venligst.. jeg tjener intet på dette her... det er kun et tilbud om at vi kan gå sammen om en bestilling. og derved spare noget porto.
Avatar billede bernsted Nybegynder
12. december 2005 - 01:10 #7
OK, 1 stk batteri til Ipaq RX3715 til £32,10 plus omkostninger (= 355,21 kr. plus?)
Hvordan vil du have dem?
Bernsted
Avatar billede badazz Novice
12. december 2005 - 18:14 #8
Bernsted.. hvis du sender en mail til mig på brian@REMOVEw-net.dk  (fjern REMOVE) så sender jeg dig betalingsoplysninger, hvor du betaler 25% af prisen.. portoen afhænger af hvormange der skal med på bestillingen. og så afregner vi det sidste når jeg har betalt til dagskursen, idag koster batteriet eks. kun 354,60kr. så hvem ved hvad der ellers sker med kursen..
Avatar billede Beach Mester
13. december 2005 - 00:53 #9
Er det muligt at du smider et link til de stumper man kan købe?

//Beach
Avatar billede badazz Novice
13. december 2005 - 17:02 #10
Nej desværre.. de har ikke en hjemmeside.. men jeg kan skaffe stort set alt.. batterier, display, dititizer, styli, nye kabinetter, batteriklapper, højttalere, knapper, synkroniseringsprint, sidegrips (2210), torx skruetrækker, stylus lock replacement, billadere, bundkort (kun visse modeller), wifi moduler (kun modeller med serskildt modul), cradels, screen light (36xx), inverter boards, om meget meget mere.. bare spørg..
Avatar billede Beach Mester
14. december 2005 - 02:15 #11
... Det var nu mere om der var nogle småting ud over reservedele der kunne friste. Har selv 2210, men mangler egentlig ikke rigtigt noget da dyret kører som det skal. Men du kender det sikkert selv. Sidder og kigger en liste igennem og falder lige over en dims som kunne vare rar at have:-)

//Beach
Avatar billede badazz Novice
14. december 2005 - 16:49 #12
Beach - Nu er det kun reservedele, og originale ipaq tasker og originalt ladeudstyr jeg kan skaffe. alt det andet. har jeg ikke mulighed for at hjælpe med..
Avatar billede ullum Praktikant
18. december 2005 - 13:32 #13
hvis det er muligt mangler jeg en højttaler til en 1940
Avatar billede badazz Novice
18. december 2005 - 22:15 #14
ullum det er muligt den koster  £5.28 (€7.71) send mig en mail på brian@REMOVEw-net.dk hvis du vil bestille sådan en..
Avatar billede smikkel Nybegynder
20. december 2005 - 15:45 #15
Du kan prøve og høre disse her om de har dele til en Pda...
http://www.pchub.com/uph/
Mvh.smikkel
Avatar billede badazz Novice
20. december 2005 - 20:22 #16
smikkel din kommentar er urelevant i dette sammenhæng..
Avatar billede badazz Novice
29. maj 2006 - 22:11 #17
lukket