Avatar billede awpr0n Nybegynder
11. december 2005 - 17:50 Der er 6 kommentarer

Filmklip vil ikke vises på hjemmeside (embed)

Hejsa

Jeg har lavet et projekt der skal fremlægges i skole i morgen. Dertil har jeg lavet nogle små klip der skal vises på en hjemmeside. Hjemmesiden skal kun vises på computeren (dvs. den er ikke smidt ud på nettet).

Jeg har lavet siden på min stationære, og der virker det helt fint. Nu har jeg overført det til min bærbare, hvorpå hjemmesiden skal vises. Men filmene bliver ikke vist. Der kommer bare en sort skærm. Filmene kan godt afspilles seperat på computeren, så det er ikke en codec fejl. Kilden til filmen og alt det der er i orden.

Jeg bruger følgende kode:

<embed src="til min fil.avi" width="x" height="y"></embed>

På forhånd tak
Avatar billede nielle Nybegynder
11. december 2005 - 17:58 #1
Kan du give et eksempel på hvad du har i src? Den skal nemlig se anderle4des ud når den køres fra filsystemet i stedet for over internettet.
Avatar billede awpr0n Nybegynder
11. december 2005 - 18:01 #2
sr="../klip/klip1.avi" kunne det være. Kan det være, at den vil have hele det der file:\\ osv med?
Avatar billede awpr0n Nybegynder
11. december 2005 - 18:07 #3
Det var hvad der skulle til. Tak for det
Avatar billede nielle Nybegynder
11. december 2005 - 18:09 #4
Du behøver nok ikke at angive den absolutte sti, men det er krævet at du angiver schemaet - altså file:// - foran.
Avatar billede nielle Nybegynder
20. december 2005 - 18:49 #5
Så mangler du bare at acceptere svaret :^)
Avatar billede nielle Nybegynder
02. januar 2006 - 20:45 #6
Så mangler du bare at acceptere svaret :^)