Avatar billede quewer Nybegynder
11. december 2005 - 16:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Leder efter gratis host der tillader chat

Som sagt leder jeg efter en gratis host der tillader chat. I den forbindelse leder jeg jo så også efter en gratis chat.

Håber i kan hjælpe.
Avatar billede leif Seniormester
11. december 2005 - 20:54 #1
Sorry, men tror du på nisser ? En chat kan komme til at trække ekstremt derfor er det meget få hosts som tillader det, endda også betalingshost.
Avatar billede whyme Nybegynder
12. december 2005 - 12:19 #2
quewer: Du har mulighed for at få chat kanal via IRC hos www.csg.dk

Info:
http://www.csg.dk/produkt.phtml?side=hotel

Egen registreret IRC-kanal** Ja

** betyder:
På vores IRC-netværk, der kan tilgåes på irc.csg.dk af alle.

Men det er jo så ikke en direkte "web-chat" hvis det er det du søgte efter, samt billigt men ikke gratis.
Avatar billede quewer Nybegynder
12. december 2005 - 12:21 #3
Leder efter noget der er 100% gratis. Der må gerne komme alternativer til en chat.
Avatar billede leif Seniormester
12. december 2005 - 14:01 #4
quewer -> Alternativet til en Chat kunne være et Forum.
Avatar billede quewer Nybegynder
12. december 2005 - 14:04 #5
Jeg har et forum, men jeg vil gerne have en chat, eller et alternativ til det.
Avatar billede leif Seniormester
12. december 2005 - 14:07 #6
Ja, men hvad skal det kunne ? En blog kan måske også være svaret.
Avatar billede quewer Nybegynder
12. december 2005 - 19:18 #7
Lukker - fandt et alternativ i infowish.dk.

Ellers tak!