Avatar billede freya2000 Nybegynder
11. december 2005 - 16:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

2 dages arbejde forsvundet - HJÆLP!

Hej
Jeg har haft min laptop kørende i 2 dage hvor jeg har skrevet på en opgave der skal afleveres snart.
Det der ikke må ske sker - en logger af på min computer og da jeg lukker op for at finde mit dokument er det den version jeg skrev på for 2 dage siden.
Jeg har blindt stolet på autoarkivering men NEJ.
Er der ikke en der kan hjælpe mig - kan jeg genfinde/lave den fil jeg havde åben i dag?
Avatar billede innercitydk Nybegynder
11. december 2005 - 17:01 #1
Jek må nok desværre skuffe dig. Autoarkivering er kun til bearbejdning af den åbne fil. Du SKAL huske at save regelmæssigt. Det er nok desværre tabt da det ikke har været "gemt" kan det nok heller ikke genskabes med recovery desværre
Avatar billede brynil Nybegynder
11. december 2005 - 17:12 #2
innercitydk har nok ret, men prøv lige at kigge i C:\Documents and Settings\[brugernavn]\Application Data\Microsoft\Word\ og se om der skulle findes en .asd fil dér.

Gør der det, så søg i Word hjælp på asd og se mulighederne.
Avatar billede freya2000 Nybegynder
11. december 2005 - 17:19 #3
Hmmm - det lyder ikke godt :-(
Der er nogle .asd filer men ikke med navne der bare tilnærmelsesvis ligner det navn filen havde.
Til gengæld er der noget der hedder ~WRA3890 (en sikkerhedsfil) dateret igår - kan det være sådan en?
Grunden til at jeg spørger og ikke bare gør det er at jeg har et recovery program kørende, som fraråder mig at pille ved word mens det kører.
Avatar billede brynil Nybegynder
11. december 2005 - 17:26 #4
Der står noget hér om hvad Word foretager sig.

http://support.microsoft.com/Default.aspx?kbid=107686

Jeg har ikke den store erfaring med recovery, desværre!
Avatar billede jkrons Professor
11. december 2005 - 21:02 #5
Prøv at åbne sikkerhedsfilen. Det værste der kan ske er, at det ikke er den.
Avatar billede freya2000 Nybegynder
11. december 2005 - 23:16 #6
Det var den - puha så var det da ikke 2 men kun en dag der gik til.
Recoveryen gav mig ingenting - tak for jeres input.
Brynil du ledte mig på sporet så hvis du vil have pointsne, så er de dine.
Avatar billede brynil Nybegynder
11. december 2005 - 23:32 #7
Nej tak. Det var så lidt at gi points for.
Avatar billede freya2000 Nybegynder
12. december 2005 - 08:46 #8
Lukket