Avatar billede xc0rtze Nybegynder
10. december 2005 - 22:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hjælp til afstemnings system

Hej alle sammen, jeg står på bare bund.
Jeg vil lave et afstemnings system.
Men jeg kan bare ikke finde ud af det, så jeg vil gerne have noget hjælp.

Man skal kunne:
- Tilføje afstemninger
- Se dem (og resultatet self. med procent)

Hjælp, 125 point til den der klarer opgaven :D
Avatar billede dimsushi Nybegynder
10. december 2005 - 22:50 #1
Det er lidt af et arbejde at lave et sådan script, så en mulighed er også at bruge et allerede lavet script. :)

http://cutepoll.sectiongraphix.net/forum/index.php
Avatar billede xc0rtze Nybegynder
10. december 2005 - 22:56 #2
Det skal jo ikke være sådan et..
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2005 - 23:26 #3
Har du prøvet det? Det kan hvad du beder om.
Avatar billede dimsushi Nybegynder
10. december 2005 - 23:45 #4
Du kan selvfølge sagtens lave et selv, men det kræver en del kode. Hvis det er for lærdommens skyld så skal du da bare kaste dig ud i det synes jeg. Hvis du kan fortælle lidt om dine kundskaber mht til php og mysql og hvor du sidder fast mht projektet kan det være vi kan komme med nogle ideer.
Avatar billede jakobdo Ekspert
11. december 2005 - 08:38 #5
Jeg har brugt denne på min side: http://www.udvikleren.dk/article.php?aid=115
Dog har jeg rettet en del til, men i bund og grund kan den også hvad du ønsker!
Avatar billede xc0rtze Nybegynder
29. oktober 2006 - 19:42 #6
ligger svar.