Avatar billede mpfischer Nybegynder
10. december 2005 - 18:08 Der er 7 kommentarer

XP "fryser" ved tilkobling af ekstern harddisk.

Hej, når jeg tilslutter min Maxtor Eksterne 250 GB harddisk til USB-porten på min bærbare computer, "fryser" systemet. Hvis jeg imidlertid frakobler harddisken igen, kører den bærbare straks normalt igen. Hvad kan det skyldes? (Vil gerne undgå at formatere den eksterne pga tab af vigtige dokumenter.)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
10. december 2005 - 18:32 #1
Jeg tror at det er dine USB drivere, der er noget galt med.. prøv at geninstallere dem..

Evt gå ind i Enhedshåndteringen, og slet USB-elementet..

/theSurfer
Avatar billede thesurfer Nybegynder
10. december 2005 - 18:32 #2
.. og så genstarte.. så skulle den gerne geninstallere driverne..

/theSurfer
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
10. december 2005 - 20:01 #3
jeg ville checke om der var en bios update der omtalte problemet...?
el. måske blot  en ny driver..
Avatar billede fromsej Praktikant
10. december 2005 - 20:44 #4
Hvad sker der, hvis du tilslutter den en anden maskine?
Avatar billede mpfischer Nybegynder
11. december 2005 - 11:38 #5
Hvis den tilsluttes en anden maskine opstår samme problem...
Avatar billede mpfischer Nybegynder
11. december 2005 - 12:49 #6
Når jeg forsøger at benytte drevet kommer fejlmeldingen: "E:/ er ikke tilgængelig. Anmodningen kunne ikke udføres, da der opstod en I/O-enhedsfejl.
Avatar billede fromsej Praktikant
11. december 2005 - 13:18 #7
Så er enten kablet, USB boksen den sidder i, eller selve disken defekt.