Avatar billede runskee Nybegynder
10. december 2005 - 08:23 Der er 9 kommentarer

feedback på site

Jeg kunne meget godt bruge noget konstruktiv kritik på denne hjemmeside, da jeg selv har kigget for længe på den. Der er stadig tale om et halvfærdigt produkt, så der er nødvendigvis døde links og "vrøvle-tekst":

www.premilaspassion.dk/
Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
10. december 2005 - 08:45 #1
Meget fin opbygning, den er nem at navigere rundt på (læs: brugervenlig), teksten er ligeledes godt understøttet af noget relevant billedmateriale.

Personligt syntes jeg ikke om baggrundsfarven, men det er udelukkende min personlige mening. Jeg vil gerne have haft den over i en mere brunlig nuance.
Avatar billede trekkies Juniormester
10. december 2005 - 09:07 #2
Du har nogle få fejl på sitet.

HTML:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//www.premilaspassion.dk/

Du mangler en doctype på sitet, du kan bruge denne:
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">

Du mangler en title i din head, den kan stå sådan:
<head>
<title>
Titlen på sitet, f.eks. her på eksperten står der Eksperten | Design :: Feedback :: feedback på site
</title>
</head>

Du har sat din body det forkerte sted, start bodyen skal være lige efter </head> og slut bodyen skal være lige før </html>
Avatar billede trekkies Juniormester
10. december 2005 - 09:10 #3
Under "Galleriet" kan man se forskellige billeder, der er også fint, men hvis man er ved billed 1 og skal se billd 20 så skal man næsten igennem alle billederne, ligeså den anden vej, man er ved billed nummer 23 og skal til billed 1, så skal man klikke hele vejen ned til nummer 1.
Det vil blive bedre hvis man ændrede det så man kunne gå fra billed 23 og direkte til nr. 1 også den anden vej.
Avatar billede runskee Nybegynder
10. december 2005 - 09:44 #4
larsbachmanndk > Jeg har haft mine overvejelser omkring baggrundsfarver. Og jeg er endt med denne, da jeg synes den er meget "indien". Men jeg er meget modtagelig for eventuelle farvekode-forslag.

trekkies > Det kan jeg godt se. Kan dog ikke helt forstå det, da jeg umiddelbart har både titel og placering af bodyen på rette sted. hmm?

Du har i øvrigt ret med hensyn til galleriet. Det har egentlig også været meningen, men fortrængt pga dovenskab.

Det som jeg selv har haft flest problemer med, at afgøre, er toppen (om den er lækker eller for tung). Desuden menuen, som umiddelbart er simpel, men som jeg har lavet om et utal af gange. Med fokus på dette, hvordan tager hjemmeside sig så ud??
Avatar billede runskee Nybegynder
21. februar 2006 - 16:41 #5
Jeg har lavet nogle ændringer. Vil meget gerne have lidt feedback, hvis nogen lyster?
Avatar billede trekkies Juniormester
21. februar 2006 - 17:09 #6
Der er stadig nogle få fejl på sitet:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fwww.premilaspassion.dk%2F

Når at man kommer ind på siden "Galleri" så kan man ikke se billedet, ikke før at man klikker videre.
Man kan stadig ikke gå fra 1 og tilbage til 24.

Når at man klikker på "Støtte" så bliver opsætningen flyttet lidt til højre.

Hvis man er under "Kontakt" siden, og klikker på "Send" så kommer man videre til forsiden, det er selv om at jeg ikke har skrevet noget, man får heller ikke af vide om mailen er sendt, måske bare en lille tekst som denne: "Tak for din mail, vi skriver tilbage så hurtig som muligt."
Avatar billede runskee Nybegynder
21. februar 2006 - 17:16 #7
>> Når at man kommer ind på siden "Galleri" så kan man ikke se billedet, ikke før at man klikker videre. (Ja, det undrer mig lidt og jeg ændrer også det med 1-24)

>> Når at man klikker på "Støtte" så bliver opsætningen flyttet lidt til højre. (Hvordan mener du? Der sker ikke noget ved mig?)

>> "Tak for din mail, vi skriver tilbage så hurtig som muligt." (Det bliver ændret når jeg snart flytter det hele til den rigtige server)

Hvordan ser det overordnede layout ellers ud?
Avatar billede trekkies Juniormester
21. februar 2006 - 17:37 #8
Layoutet er fint :)

"Støtte" siden bliver ikke ændret i IE, men det gør den i Firefox.
Avatar billede runskee Nybegynder
21. februar 2006 - 17:59 #9
Nu også med validering på formularer :-)