Avatar billede beckham14 Nybegynder
09. december 2005 - 17:49 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

intro billede

Jeg har en hjemmeside jeg kunne tænke mig at få lavet et fed intro billede til! Billedet skal være 800*600 og teksten skal være : FLEAK

Fleak skal være på dette billede: http://www.badongo.com/pic.php?file=her__2005-12-09_fleak-band.jpg

Nogen der kan hjælpe med et fedt billede?
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. december 2005 - 17:54 #1
Ja den var jo ikke helt nem. Men hvis du mener fedt i pålæg, kunne det se sådan ud http://www.forbrug.dk/uploads/pics/fi_mad_sundmad_kostraad_fedtipaalaeg_o12p.jpg

Ved ikke helt om det var det du tænkte på ?
Avatar billede stone Forsker
09. december 2005 - 18:51 #2
Avatar billede zerocrash Nybegynder
23. december 2005 - 02:56 #3
Stone - nu ved jeg godt det ikke rigtig har noget at gøre med tråden... Men hvorfor får jeg associationer til WinAMP over dit logo?
Avatar billede stone Forsker
23. december 2005 - 08:24 #4
bruger ik selv winamp så det har jeg ik set sammenligningliheden.
Avatar billede zerocrash Nybegynder
23. december 2005 - 10:00 #5
Stone - tjek evt. www.winamp.com... og se sammenligningen..
Avatar billede stone Forsker
23. december 2005 - 13:33 #6
er ikke interesseret i at indstallere winamp for at se....men hvis det ligger for tæt op på winamp så bliver logoet selfølgelig trukket tilbage, men forstår ikke at det kan ligge op at winamp da jeg aldrig har brugt det.
Avatar billede zerocrash Nybegynder
27. december 2005 - 20:50 #7
Tjek lige deres side... be'r ikke om du installerer winamp -deres logo er på hjemmesiden. Så kan du selv sammenligne
Avatar billede stone Forsker
27. december 2005 - 21:40 #8
hvor på winamp side?
Avatar billede zerocrash Nybegynder
27. december 2005 - 21:46 #9
Øverste venstre hjørne finder du deres logo...
Avatar billede stone Forsker
27. december 2005 - 22:32 #10
jo det har du da ret... men alligevel lang fra det er faktisk kun lynet..
Avatar billede zerocrash Nybegynder
28. december 2005 - 01:30 #11
Jeg fremviste dette projekt for flere af mine arbejdskollegaer og de mente det samme som jeg - at det refererede meget til Winamp - hvor grænsen så går, skal og vil jeg ikke diskutere eller kommentere.

Dog mener jeg blot det er på sin plads at gøre opmærksom på at der KUNNE komme en større debat ud af hvorvidt logoet var eller ikke var kopieret..

Dog lader jeg nu dette topic være - og vil i øvrigt godt give dig den credit - introen er skam fed. Den minder bare - for mig - for meget om winamp's logo.
Avatar billede beckham14 Nybegynder
15. januar 2006 - 13:32 #12
t.