Avatar billede silversand.dk Nybegynder
09. december 2005 - 09:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Valg af udbyder

Jeg vil gerne have skiftet udbyder til min ADSL forbindelse, men ved ikke hvad jeg skal skifte til.
Vil gerne have noget der er min 4mbit/1mbit, men hvor kan man få det til ikke alt for mange penge i det mørke midtjylland?

Har set at energi midt laver fiber bredbånd, men det koste næsten 4.000kr for oprettelse.
09. december 2005 - 12:12 #1
Avatar billede silversand.dk Nybegynder
11. december 2005 - 19:34 #2
dr1 ->  den eneste der, der kan levere over 4mbit er Webpartner.dk  og de levere så vidt jeg har set, kun i københavnsområdet.
Avatar billede gnuff Praktikant
13. december 2005 - 23:14 #3
Hvis du ikke har TDC kabel, så kan du nok kun få den upload der, hvis du kan få fiber hvor du bor
Avatar billede silversand.dk Nybegynder
04. februar 2006 - 19:59 #4
lukker, ingen svar jeg kunne bruge.

mvh SilverSand.dK