Avatar billede dco Nybegynder
09. december 2005 - 01:12 Der er 3 kommentarer

Statistik Script

Hejsa, jeg har brug for en statistik script/program.

Jeg har en hjemmeside som jeg vil gerne måle mine unikke besøgende på daglig / ugentlig / månedligt og års basis.

F.eks. hvis jeg vælger at se på uge basis, så skal den vise hvor mange unikke besøgende har besøgt min hjemmeside den uge.

Dvs. hvis en besøgende har besøgt mere end en gang i den uge, så skal den tælle den besøgende kun en gang. Det gælder også for månedligt og årsbasis.

Kender i sådan et script/program? Det må gerne være gratis, men jeg er villig til at betale.
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2005 - 05:45 #1
Avatar billede dco Nybegynder
23. januar 2006 - 01:03 #2
sender du et svar...
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2006 - 08:53 #3
svar