Avatar billede marn133 Nybegynder
08. december 2005 - 19:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

dll fil i asp.net aplikation .

hej eksperter....

jeg har lavet en internet side med asp.net, og har lagt den op på en server hos elitehost.dk

MEN elitehost vil ikke lade mig oploade den dll fil der ligger i mappen /bin
og som automatisk er generet af Microsoft Visual Studio .NET... !!

hvad er funktionen af denne dll fil og kan jeg komme uden om at skulle uploade den..?
Avatar billede marn133 Nybegynder
08. december 2005 - 19:48 #1
Beklager stavefejlene, det gik lidt for hurtigt.... :S
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2005 - 05:59 #2
Funktion er at den holder al code-behind koden. Hvis du lægger mærke til dine ASPX filer så indeholder de øverste en reference til en klasse som implementerer koden som ligger til grund for siden. Den er den kode (eksempel.apsx.cs) som ligger i denne DLL.

Hvid du ikke kan afleverer en dll'er i /bin katalog så betyder det jo dybest set at det ASP.NET du skal lave skal du lave med inline kode, som god gammel ASP, faktisk er bliver du endnu værre stillet ved det at du ikke kan lave utility klasser os have dem i assemblies.

IMHO, så er elitehost.dk der ikke ASP.NET hosting hvis du ikke kan afleverer et projekt, som er skrevet med code-behinde (altså den måde studio gør det default) så enten vil jeg checke med elitehost.dk og få dem til at lade dig gøre det ellers gør hvad jeg ville gøre stikke dem fingerer bede om mine penge og finde en host som ved hvad de laver.
Avatar billede marn133 Nybegynder
09. december 2005 - 14:43 #3
okay mange tak .!

meget godt at vide hvad skidtet er godt for ... .:D

smid et svar for points...

ang. elitehost.dk vil jeg trods alt sige at servicen er i orden....  der gik ikke mere en 10 min fra jeg brokkede mig til det blev ændret....
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2005 - 14:45 #4
Service, lækkert  ;)