Avatar billede vildtnok.dk Nybegynder
08. december 2005 - 19:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

suse 10.0 vmware power on = failed to connect to peer.

Hej.
Jeg kører suse 10.0 & VMware 5.0.0 buildt 13124.
Når jeg forsøger at starte min virtuelle maskine får jeg følgende fejl:
"Unable to change virtual machine power state: Failed to connect to peer process."
Nogen der kan give mig lidt hjælp

På forhånd tak.

Steffan
Avatar billede strych9 Praktikant
11. december 2005 - 01:15 #1
nej, vmware understøtter ikke suse 10. Du skal opgradere til vmware 5.5, eller benytte en ældre suse.
Avatar billede vildtnok.dk Nybegynder
19. december 2005 - 17:37 #2
jeg spurgte ikke om hvorvidt vmware 5 kører på suse 10, for det ved jeg allerede at den gør...
jeg kan umiddelbart ikke gennemskue hvordan jeg gør mit spørgsmål mere klart..?! jeg syntes bestemt at min fejl er tydelig beskrevet.

stryc99-> http://www.novell.com/coolsolutions/feature/15963.html
bare så vi forstår hinanden klart.

Jeg har stadig samme problem og håber på lidt hjælp fra folk der har siddet i samme bås.

tak

steffan
Avatar billede strych9 Praktikant
19. december 2005 - 17:50 #3
nej det er mig der ikke har gjort det klart nok
SuSe 10 vil ikke køre indeni VMWare 5. Du skal bruge VMWare 5.5 som minimum.
Avatar billede strych9 Praktikant
19. december 2005 - 17:53 #4
nåh vent lidt. Ja måske er det mig der ikke forstår rigtigt.
Jeg vil sige i første omgang prøv at køre den der runme.pl igen for at være sikker på at du har svaret alt korrekt i den.
Avatar billede vildtnok.dk Nybegynder
21. december 2005 - 19:39 #5
det var min kerne der skulle opdateres. tror vidst jeg med go samvittghed selv kan snuppe pointne... hmm
Avatar billede strych9 Praktikant
21. december 2005 - 20:33 #6
Tjoh det kan du såmænd. Ingen alarm.
Men en lille appel har jeg: Hvis det er dig der har givet den karma der som indirekte kalder mig inkompetent, så falder det ikke helt i tråd med virkeligheden. Jeg har vist bare været træt så jeg har misforstået spørgsmålet og det beklager jeg selvfølgelig...
Nu tager jeg normalt ikke karma så nært, men lige præcis inkompetent og lignende ting er jeg meget ked af at blive kaldt, og der kommer jo til at stå der i en evighed...
Hvis det ikke er dig så se bort fra det her sludder.