Avatar billede nemet_dk Nybegynder
08. december 2005 - 17:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

programmering af winamp plug-in

Hejsa...

Jeg har et sprøgsmål, hvad for et programerings sporg skal man kunne hvis man vil lave en winamp plug-in?

Det er ikke fordi jeg skal kan eller har tid til at lave det, men jeg leder efter en som kan og gerne vil. Dette er kun en efterspørgelse, så hvis jeg ikke er det rigtige sted så sig lige til...

/Nemet_dk
Avatar billede stone Forsker
08. december 2005 - 18:22 #1
jo det kan godt lade sig gøre i delphi - alt efter hvad det er du er ude efter.
Avatar billede nemet_dk Nybegynder
08. december 2005 - 18:34 #2
Det jeg gerne vil kunne er at lave en juke-box til winamp, dvs. at man har 2 playlister men kun en winamp åben, den playlist som afspiller musikken skal være "låst" så man ikke kan ændre på den rækkefølge som filerne kommer i, når filen er blevet afspillet skal den selv fjerne sig. I den anden playliste skal alle flierne ligge, i denne playliste skal man kunne søge på navne osv, når man så "klikker" på en af filerne så skal den "springe" over i afspiller-playliste. Den "låste"-winamp skal kunne ændres via et admin password eller noget i den stil, altså mere hvis nu der bliver sat det sammen stykke musik på 5 gange i træk, skal man kunne gå ind og fjerne de uønskede filer...

Er det noget man kan lave i delphi?

/Nemet_dk
Avatar billede dkn Nybegynder
08. december 2005 - 19:31 #3
Her er delphi sdk'et:
http://saivertweb.no-ip.com/winamp/winamp504_sdk_for_delphi.exe

Der er nogle demoer med så man kan ret hurtig komme igang.
Avatar billede nemet_dk Nybegynder
08. december 2005 - 19:43 #4
okay tak for det, men somsagt kan jeg intet i delphi, jeg lavet blot denne efterspørgelse så jeg kunne se om der evt var nogle der var villige til at hjælpe mig...

/Nemet_dk
Avatar billede stone Forsker
08. december 2005 - 20:42 #5
ja det kan man, den kunne faktisk laves så smart at den hvis den samme sang har været spillet xx antal gange fjernes den automatisk.

Det eneste det kræves er et component til styring af winamp og tid. Men prøv at være lidt tålmodig og lade spørgsmålet så åbent så er der måske en der har tid til at hjælpe dig.
//stone
Avatar billede nemet_dk Nybegynder
10. december 2005 - 15:43 #6
Ok det vil jeg så prøve på... Mega cool... Tak

/Nemet_dk