Avatar billede rrm Nybegynder
08. december 2005 - 16:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Brug af sprogkonstruktion i forbindelse med NUNIT.

Jeg har et lille spørgsmål angående Test funktionen i NUNIT.

Når jeg skriver <Test( så kommer der en popup med følgende new([Description As String]), er der nogen der ved hvordan dette bruges?

Jeg har set følgende kode skulle kunne virke i C#
[Test(Description="My Description")]
Nogen der kan oversætte dette i vb kode???
Avatar billede arne_v Ekspert
08. december 2005 - 17:07 #1
Avatar billede rrm Nybegynder
09. december 2005 - 11:12 #2
nej, men har skimtet den igennem og så vidt jeg kan se løser den ikke mit problem. Jeg kan sagtens lave rutiner med <Test()> kald, det jeg ønsker at kunne sætte en beskrivelse ved hver test.
Avatar billede arne_v Ekspert
09. december 2005 - 14:19 #3
ah

kolon lig med

<Test(Description:="My Description")>
Avatar billede rrm Nybegynder
09. december 2005 - 16:21 #4
okey... Det vil jeg prøve på fredag.... Det er ikke sådan når man bruger flere sprog, man blander dem nemt sammen :) Tak for hjælpen
Avatar billede rrm Nybegynder
16. december 2005 - 09:34 #5
tak for der Arne, smid et svar for ponitene
Avatar billede arne_v Ekspert
16. december 2005 - 15:20 #6
kommer her