Avatar billede punani Nybegynder
07. december 2005 - 18:01 Der er 5 kommentarer

Driver til en ST Lab bluetooth adaptor

Hejsa,

Jeg har for 2 år siden købt en bluetooth adaptor, som jeg ikke har flere informationer på end at det er en ST Lab bluetooth adaptor... Jeg mangler noget software til at få den til at virke...

Er der nogen der kan hjælpe.
Avatar billede coversdk Nybegynder
07. december 2005 - 18:36 #1
hvilket operatisystem kører du med ?
Avatar billede coversdk Nybegynder
07. december 2005 - 18:45 #2
http://www.st-lab.com/stlab_download.html# virker ikk ret godt i FireFox... så brug IE
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. december 2005 - 19:47 #3
http://www.st-lab.com/stlab_download.html (Hvis # fjernes virker det fint i firefox)
Avatar billede punani Nybegynder
07. december 2005 - 20:37 #4
Jeg har kigget på denne side, men jeg kan slet ikke få den til at virke - Hverken i IE eller i FireFox :(
Avatar billede coversdk Nybegynder
08. december 2005 - 15:48 #5
Det er en utrolig dårlig hjemmeside !!! Og F''k hvor køre den dårligt !!! :@:@