Avatar billede submitt Nybegynder
07. december 2005 - 17:13 Der er 6 kommentarer

Website skal laves

Pga. travlhed har vi behov for en hjælpende hånd. For en kunde skal vi have udviklet et website som skal opbygges i XHTML, CSS og traditionel ASP.

Du skal have FULDSTÆNDIG styr på ASP, da der er tale om en opgave med en hel del programmering.

Det vil helt klart være en fordel hvis du bor i østjylland. Gerne omkring Randers/Århus da vi gerne vil følge opgaven tæt. Måske kan der også blive behov for at du sidder i vores lokaler i nogle dage.

Opgaven KORT:

Virksomheden ønsker at udleje ferieboliger via et website. Websitet skal bestå af 2 dele; brugerdelen og en admin-del.

På brugerdelen skal brugerne kunne søge på forskellige kriterier såsom antal senge, onmråde, pris m.m. Der skal være en kalenderfunktion der viser i hvilke tidsrum den enkelte bolig er lejet/udlejet.

Man skal kunne bestille boligen online, og man skal samtidig kunne betale online. Selve betalingsgatewayen leveres af Wannafind.dk. Din opgave bliver at få den integreret i websitet.

Når brugeren har betalt online skal det straks figurere i kalenderen at boligen er optaget i den pågældende periode.

YDERLIGERE

Vi ønsker selv at være inde over opgaven da vi er meget fokuseret på søgemaskineoptimering og design.
Selve det designmæssige skal du derfor ikke tage dig af. Din opgave bliver mest ASP-koderne og betalingsdelen.

DEADLINE:

Vi har deadline omkring 1.3.2006

ØKONOMI:

Aftales indbyrdes. Er du god til dit job har vi ikke problemer med at aflønne dig derefter.

Lad høre fra dig - men kun hvis du er 100% sikker på du kan magte opgaven.
Avatar billede medions Nybegynder
07. december 2005 - 18:40 #1
Kontakt mig på rune@d-net.dk så kan vi snakke mere om det.

//>Rune
Avatar billede ttopholm Nybegynder
07. december 2005 - 20:48 #2
Du kan også kontakte mig på tt@device.dk eller 26740741.

Vi er et firma der har programmeret i mange år med asp og har stor erfaring med dette.

Du kan se mere på device.dk, men vi ligger godt nok i København, men det burde ikke være nogen hindring for os.

/Tue Topholm
Avatar billede dgivoni Nybegynder
08. december 2005 - 15:09 #3
Hej submitt,

Hvorfor vælge at bruge traditionel asp, hvis der er meget programmering involveret?
Ville asp.net ikke være en bedre løsning?

mvh,
David Givoni
Avatar billede submitt Nybegynder
08. december 2005 - 15:51 #4
dgivoni > Det har du uden tvivl ret i, men da vi skal arbejde en del i koderne mht. seo og design vil vi gerne, at det er i nogle koder vi selv kender - og ASP.NET er vi ikke noget så langt med endnu.
Avatar billede spritzer Nybegynder
13. december 2005 - 23:05 #5
Kontakt mig på jim@gamepad.dk // 28 25 98 56 for referenceliste, jeg giver med glæde også et tilbud ud af en lidt dybere krav spec, deadline'en er intet problem.
Avatar billede submitt Nybegynder
14. december 2005 - 16:32 #6
Tak for alle svar. Jeg vender tilbage til jer i løbet af 1-2 uger.