Avatar billede crazyjoe Nybegynder
07. december 2005 - 17:02 Der er 7 kommentarer

Køb af PC.

Goddag,

Da jeg ikke selv forstår en dyt ang. PC køb, tænkte jeg, om der var nogle eksperter til undsætning ;).

Jeg skal købe en ny computer og ønskemålet lyder:
bruges primært til spil. derfor en god "gaming" ydelse. jeg spiller bf2, bw2. osv.
uden skærm, tastatur, mus osv.
larme minimalt.

skal lige siges at jeg går ikke efter det nyeste af det nye. men tænker hellre lidt økonomisk. prøver at ramme prisklassen 5-6k.

Da jeg selv ikke forstår en dyt ang. PC køb tænkte jeg på om der var nogle eksperter til undsætning ;). tak
Avatar billede kristiangh Nybegynder
07. december 2005 - 17:11 #1
du må købe min....P4 3,2 540j HT L2/1MB processer.Club3d Gf7800GT 256DDR3...Abit AW8-MAX Bundkort......1GB DDR2 (4200)Ram...340W  (ps jeg ved ikke om man må sætte ting til salg herinde hvis ikke så Undskyld og se bort fra mit indlæg)
Avatar billede crazyjoe Nybegynder
07. december 2005 - 17:15 #2
den lyder jo flot men nogen der kan anbefale den? og hvad pris?
Avatar billede kristiangh Nybegynder
07. december 2005 - 17:16 #3
5000kr
Avatar billede kristiangh Nybegynder
07. december 2005 - 17:25 #4
der omkring kom med et bud
Avatar billede kristiangh Nybegynder
07. december 2005 - 17:44 #5
det er jo med HD og strøm ovsovs det er en hel pc
Avatar billede crazyjoe Nybegynder
07. december 2005 - 17:47 #6
ja men som sagt, jeg forstår ingenting selv, og du klager over low fps?
Avatar billede kristiangh Nybegynder
07. december 2005 - 17:49 #7
ja men det kan laves jeg kan bare ikke/gider ikke da jeg vil skifte til AMD Jeg er mere ikke nørd en dig =)