Avatar billede kristiangh Nybegynder
07. december 2005 - 16:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Min FPS falder

Hej All jeg har et stort problem min pc kan ikke holde sine fps de stiger og falder mellem 200 til 25 de ligger ca omkring 50-60Fps og det er ikke kun i online spil men i alle spil....Så kommer mit spørgsmål kan det passe. Min PC er:P4 3,2 540j HT L2/1MB processer.Club3d Gf7800GT 256DDR3...Abit AW8-MAX Bundkort......1GB DDR2 (4200)Ram...340W strømforsyning..........tja det  er et svært spørgsmål i know men er der 1 der kan sige DET der er skidt måske strøm eller som jeg mistænker min SKOD processer.............Jeg vil virklig tænke glade tanker til den som kan fixe den ......
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. december 2005 - 17:56 #1
Hmmm...
SKOD processor?
Den fatter jeg ikke helt...???

Hvis det er din strømforsyning burde det ikke KUN vise sig ved fps drops, men ved uregelmæssige reboots, blå fejlskærme m.m....

Har du pillet ved grafikkort indstillingerne?
Avatar billede kristiangh Nybegynder
07. december 2005 - 17:59 #2
nææ ikke noget det skulle gøre noget    ps kan en processer ikke være skod ?
Avatar billede hashkagen Nybegynder
07. december 2005 - 18:21 #3
jaaah det hele skal jo passe sammen, kan være at grafikkortet ikke kører særligt godt på netop den processor, men tror det næppe... hvor gammelt er din processor cirka? dit bundkort er fint vil jeg tro.

prøv evt at reset dine grafik indstillinger, mener det gøres i bios, ellers så se om du kan gøre det under "skærm" i kontrol panelet
Avatar billede hashkagen Nybegynder
07. december 2005 - 18:27 #4
.... næææh tror jeg kom lidt langt væk der, en pentium 4 burde kunne klare det, især når den er på 3.2 GHz, men prøv nu lige det med at reset de instillinger og se om det virker.. se også om der er en ny driver til dit kort
Avatar billede kristiangh Nybegynder
07. december 2005 - 18:53 #5
sådan ingen ændring
Avatar billede dennis_p Nybegynder
09. december 2005 - 10:17 #6
processoren er fin nok, det er nok nærmere strømforsyning, da jeg mener at geforce 7800GTX kræver min. 350W, jeg ville helt klart købe en anden strømforsyning...

Det er klart at når hele pc'en arbejder på fuld kræft bruger den også mere strøm