Avatar billede cool-wil Nybegynder
06. december 2005 - 22:17 Der er 6 kommentarer

Design af bil til dhb 2006

Hejsa alle med eksperter:-)

Jeg henvender mig her i håb om at finde en bil intersseret designer der kan hjælpe www.trabi-racing.dk med et lille projekt:-)

Vi skal igen i år have alt opmærksomheden til dhb, derfor er vi gået igang med 2 forskellige biler, en hemmelig bil der først bliver vist på dagen, og et projekt som i løbet af vinteren skal kunne følges via vores hjemmeside. vores sidste bil tiltrak både sponsore og alm mennesker, den ser sådan ud: http://www.trabi-racing.dk/galleri/albums/userpics/10001/P6110146.JPG

det vi vil lave til næste år er en overdrevent lang trabi deluxe, en limosine med 4 sæt døre, og indbygget åben bar i bagenden, det vi mangler hjælpe til er et visiuelt billede af denne, evt. via et såkaldt "computer tun" hvis der er nogle der vil være med til at designe "næste års bil" skal i være velkommene til at skrive en lille besked til mig med lidt ideer og evt referencer til wil@trabi-racing.dk, hvor vi kan udveksle ideer m.m

Den udvalgte kunstner får mulighed for at beklæde hele fronten af bilen med et evt. firma logo og via en storskærm vise evt. reklamefilm eller andet..

Som det sidste vil jeg lige give lidt facts om teamet:

Til dhb 2005 var vi uden tvivl det mest sete team, alle vores biler kom med i interviews fra tv3, tv2zulu og tv2, desuden har vi en fremtræden rolle på vmax dvden, og på bagsiden af denne, ud over dette havde vi i løbet af weekenden besøg af mere end 2500 mennesker, ( et skøn), hvor af flere blev og snakkede løbende... desuden var vi på banen med vores biler, hvor vi lavede en lille opvisning, så der er 100% sikkert mange mennesker der ville se et firmalogo eller andet på sådan en bil

håber der er nogle der har lyst til at deltage..

og undskyld det lange indlæg

mvh christian wilhelmsen
Avatar billede weblex Nybegynder
07. december 2005 - 18:48 #1
Avatar billede weblex Nybegynder
07. december 2005 - 18:49 #2
Avatar billede cool-wil Nybegynder
07. december 2005 - 22:21 #3
ja men ikke i dk, aldrig:-) desuden skal der være indbygget åben bar bagi, hvor man kan få fadøl m.m, hjælp please:-)
Avatar billede weblex Nybegynder
08. december 2005 - 09:01 #4
Har du nogle brugbare billeder at arbejde med. Jeg har ikke lige fundet noget på nettet...
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. december 2005 - 11:57 #5
For det bliver en ordenlig model at arbejde ud fra, skal den højst sandsynlig modeleres helt fra start i 3d, derfor vil det være mere passende at spørge på www.3dmaxer.dk hvor der virkelig sidder nogle hardcore nørder.

Hvis i bare skal have skitser tegnet i hånden kunne www.tegnebordet.dk måske være et sted at spørge.

ALtså hvis den gode Weblex ikke kan trylle noget frem.
Avatar billede weblex Nybegynder
08. december 2005 - 12:24 #6
Jeg er enig i, at det bedste resultat ville være helt forfra i et 3d-program.

Photoshop (som jeg kan hitte ud af) vil i den forbindelse være 2. choice. Men hvis der fandtes en ordentligt billede med en neutral baggrund, ville man kunne skabe et hæderligt resultat.