Avatar billede langsom Nybegynder
06. december 2005 - 16:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Streaming af klip i medieplayer midt på siden

Jeg her et videoklip på min pc, som skal streame direkte på side, ikke åbne medieplayer i et nyt vindu, men på siden.
Klippet ligger på pc'en og det gør hjemmeside også, da den kun skal bruges til en fremlæggelse.
Hvilket skript skal jeg bruge??
Min editor er en ukendt ved navn dreamtoolz og er skod, men god til grafik.
Hvis det kan lade sig gør at jeg bare kan kopier et skript ind i mit html, via noteblok???
Avatar billede bramming Nybegynder
06. december 2005 - 16:54 #1
Du har ikke dreamweaver eller noget?
Avatar billede swiatecki Novice
06. december 2005 - 17:07 #2
Du skal bare sætte dette ind i din html:

<embed src="lala.wmv"></embed>
Avatar billede langsom Nybegynder
07. december 2005 - 00:56 #3
det virker ikke :(
kilde kode:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//WC3//DTD HTML 4.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/REC-html40/loose.dtd">
<HTML>

<HEAD>
<NOSCRIPT>
<META HTTP-EQUIV="refresh" CONTENT="1; URL=DreamHC/noscript.html">
</NOSCRIPT>
<META NAME="KEYWORDS" CONTENT="">
<META NAME="DESCRIPTION" CONTENT="">
<META NAME="generator" CONTENT="DreamToolz Homepage Creator, Version 1.0 for Windows">

<!--
    The following Html Code was generated by DreamToolz Homepage Creator. Customized for Tele2/get2net.
    Copyright 2001, Via-net ApS
    http://www.via-net.dk
//-->
<TITLE> Data-kendskab </TITLE>

<STYLE TYPE="text/css">
</STYLE>

<STYLE TYPE="text/css">
DIV.Object643 { position:absolute; top:137px; left:367px; width 325px; z-index:0; }
</STYLE>
</HEAD>

<BODY LEFTMARGIN=0 TOPMARGIN=0 MARGINWIDTH=0 MARGINHEIGHT=0  BGCOLOR="#eeeeee" LINK="#4350c5" VLINK="#4350c5">

<TABLE WIDTH="1000" HEIGHT="550" BORDER=0 CELLSPACING=0 CELLPADDING=0>
<TR>
<TD>
<br>
</TD>
</TR>
</TABLE>

<DIV class="Object643"><embed src="DEMO.wmv"></embed>

</DIV>

</BODY>
</HTML>

demo.wmv ligger ved siden af index filen.