Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
05. december 2005 - 15:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Online thumsnails til fri brug

For et par dage siden, faldt jeg over en side, som havde et kæmpe arkiv af thumbnail billeder af diverse hjemmesider.

Så vidt jeg husker var det en .com side, men det er desværre også det eneste jeg kan huske.

Som jeg lige læste på siden, så indsamlede de automatisk screenshots af alle websider som deres "robot" kom forbi og gemte dem som thumbnails.

Er der nogen der kender den side?
Avatar billede madeindk Nybegynder
02. januar 2006 - 20:02 #1
Du kan installere et komponent til FF (Firefox) som tager et billede, thumbnail, at siden og viser det i venstre side når du søger på Google :)
Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
09. januar 2006 - 22:40 #2
kan du huske hvad den komponent hedder?
Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
09. januar 2006 - 23:15 #3
Jeg har fundet det site jeg ledte efter...
http://www.thumbshots.org/

Men tak for hjælpen