Avatar billede bohrme Nybegynder
05. december 2005 - 11:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Master document - hvordan starter jeg?

Jeg skal lave en ca. 100-siders rapport på 4 kapitler, vil gerne arbejde med et master document og sub-documents, af sikkerhedshensyn. Hvordan skal Master Document se ud?, skal det være forsiden på rapporten? Hvor linker jeg til sub-documents? Skal lave indholdsfortegnelse til rapporten, så side-tal osv skal være rigtige. Er der ellers gode råd til hvordan man bedst bruger Master Document.
Avatar billede hcma Novice
05. december 2005 - 13:11 #1
jeg har zipped et worddocokument om hoveddokumenter og uploaded det her
http://www.hcma.dk/diverse.htm  (kig på hoveddokument.zip)
Avatar billede hcma Novice
05. december 2005 - 14:32 #2
og her kommer svaret ;o)
Avatar billede hcma Novice
05. december 2005 - 14:34 #3
og et stort VELKOMMEN til Kathrine.
Som helt ny herinde bør du læse denne side om Eksperten.dk, der beskriver noget om hvordan, hvorledes, hvorfor o.s.v. http://expfaq.1go.dk/