Avatar billede thope50 Nybegynder
02. december 2005 - 20:11 Der er 4 kommentarer

Programmerings problmer vedr. Brugersystem

Halløjsa!

Da jeg ikke selv er så skarp til at kode, ønsker jeg en hjælpende hånd med til en lille side jeg er ved at lave..
Systemet skal kunne følgende..

-Oprette bruger
-Redigere profil efter oprettelse (Nick, Navn, Adresse, telefon nummer, mail adresse, msn adresse, uploade billede)
-Sende interne mails til andre oprettet brugere
-Chatte
-Skrive på tagwall
-Se online Brugere

-Admin del til at redigere/slette brugere

Skal bruges som "kontakt" side - for at holde kontakten mellem "medlemmerne" så siden skal kun bruges til omkring 30 brugere!

PLEASE!? :)
Avatar billede udvikler Nybegynder
02. december 2005 - 20:34 #1
Udfra erfaring kan jeg lige så godt fortælle dig at ingen gider at lave det der for 60 point, selv ikke for 500 point, da det er et stykke arbejde som vil tage måske 40 timer for en rutineret :)

men jeg kan anbefale dig asp.dk

kig på et færdigt system her:

http://asp.dk/sources.asp?mode=view_source&cat_id=0&id=1946&tech_id=1

Selvfølgelig kan det færdige systeme ikke præcis det du vil have, men det er jo heller ikke lavet specielt til dig ;)
Avatar billede thope50 Nybegynder
02. december 2005 - 20:36 #2
Det klart - ingen arbejder gratis.. men nu kunne det jo være der allerede var en som havde udviklet det, eller noget lign. :)

Men jeg takker ihvert fald mange gange :)
Avatar billede saudoo Nybegynder
01. februar 2006 - 17:22 #3
Har nogle af de ting du søger. Men vil nu hellere bare gerne hjælpe dig til målet. :)

Du siger du ikke er så skarp til at kode. Betyder det at du overhoved ikke kan kode? Eller bare ikke er så "skarp" til det?
Avatar billede saudoo Nybegynder
01. februar 2006 - 17:22 #4
Sorry.. Så lige emnet var lidt gammelt.