Avatar billede thope50 Nybegynder
02. december 2005 - 19:25 Der er 17 kommentarer

Hjælpp - hotscripts

Forsatan, ka godt være det bare mig der ikke fatter noget - men hvordan fan downloader jeg scripts fra hotscripts.com
har fundet en del scripts, men kan ikk finde "den gyldne knap" :)
Avatar billede trekkies Juniormester
02. december 2005 - 19:31 #1
Nogle script er der en "download" knap, mens andre steder er der ikke, det er mærkeligt.

Se billed:
http://www.darkskies.dk/exp_billeder/download.jpg
Avatar billede thope50 Nybegynder
02. december 2005 - 19:36 #2
dvs man kan ikke downloade alle scripts ?
Avatar billede trekkies Juniormester
02. december 2005 - 19:42 #3
Det ser det ud til :(

Det er for dårligt
Avatar billede thope50 Nybegynder
02. december 2005 - 19:46 #4
Yeah latterligt :( Well, skal bruge et "user script" - Hvor brugerne har en profil, med mulighed for at indtaste div. oplysninger (adresse osv) og uploade et billede.. og rette den til m.v. Nogen der kender et færdiglavet (for jeg sku ikke lige den skarpeste kodehaj) ;)
På forhånd tak!
Avatar billede trekkies Juniormester
02. december 2005 - 19:48 #5
Se denne side:
http://www.darkskies.dk/paaj/index.asp

Er det noget i del stil du har tænkt på?
Avatar billede thope50 Nybegynder
02. december 2005 - 19:52 #6
Tja det er det sikkert :) - men det er jo kun upload funktionen?
Skal bruge et helt bruger-system.. Hvor man kan oprette brugere, sende interne mails, chatte, rette sin profil (adresse, telefon nummer, uploade billede, osv)  :)
Avatar billede trekkies Juniormester
02. december 2005 - 19:58 #7
Det er noget der vil noget :)

Jeg kan godt lave lidt af det, men det tager lidt tid.

Jeg kan lave følgende:
opret/opdater/slet bruger.
"sende interne mails" - alt efter hvor meget den skal kunne.

Jeg kan ikke lave følgende:
chatte
"sende interne mails" - hvis den skal være for "detaljerede".
Avatar billede trekkies Juniormester
02. december 2005 - 19:59 #8
Hvis jeg skal lave nogle af tingene, så skal jeg have flere detaljer.
Avatar billede thope50 Nybegynder
02. december 2005 - 20:03 #9
Well..
Systemet skal kunne følgende (efter oprettelse af bruger)

-Redigere profil (Navn, Adresse, telefon nummer, mail adresse, msn adresse, uploade billede)
-Sende interne mails til andre oprettet brugere
-Chatte
-Skrive på tagwall

Skal bruges som "kontakt" side - for at holde kontakten mellem "medlemmerne"

Noget du kan lave ?
Avatar billede thope50 Nybegynder
02. december 2005 - 20:03 #10
+ Se hvem der er online
Avatar billede trekkies Juniormester
02. december 2005 - 20:04 #11
Jeg kan lave noget af det, men det bliver kun koden.

Kigger på det.
Avatar billede thope50 Nybegynder
02. december 2005 - 20:06 #12
Yeah det er fint, skal nok selv designe sitet :)
På forhånd tak ihvert fald.. Du kan bare skrive en besked her når du er færdig .. (har du en ide om hvornår) ? :P
Avatar billede trekkies Juniormester
02. december 2005 - 20:07 #13
Jeg skal bruge hele weekenden.
Avatar billede thope50 Nybegynder
02. december 2005 - 20:13 #14
Det ser jeg frem til - på forhånd tak!!
Avatar billede goose Nybegynder
03. december 2005 - 08:37 #15
Grunden til du ikke kan downloade alle scripts på Hotscripts er, at det ikke er alle der er gratis. Du kan jo altid klikke på "Visit" og se mere omkring det enkelte script.

/Goose
Avatar billede trekkies Juniormester
03. december 2005 - 08:55 #16
Goose:

Prøv at gå ind på denne side:
http://hotscripts.com/Detailed/49172.html

Denne script kan man ikke downloade selv om at "Licence Type: Freeware" og "Price: Free", det er mærkeligt da det er gratis(Det står der i hverfald).
Avatar billede goose Nybegynder
03. december 2005 - 09:04 #17
Tjaee, så har det vel noget at gøre med, at de ønsker man skal ind på deres side for at hente filen, men det er vel heller ikke noget problem? :o)

/Goose