Avatar billede mikl-dk Nybegynder
02. december 2005 - 11:08 Der er 5 kommentarer

Ny version af global startside www.i-start.dk

Hej,

Jeg har efterhånden drevet siden www.i-start.dk i længere tid og har efterhånden et okay antal brugere. Jeg har nu lavet næste version klar af siden klar, og jeg ønsker derfor respons på alt - design, funktioner osv.

Test-siden findes på:
http://www.wannagodigital.dk/i/

Der er tale om et test-site, så må I teste alt det I vil. Intet af det, der bliver lavet derpå vil blive flyttet med over, når den lanceres som afløseren for den nuværende version - det er altså udelukkende til tests.

/mikl-dk
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
02. december 2005 - 11:20 #1
Prøv gerne at sæt "Hvordan skal din linksamling sorteres?" til "Manuelt" under Indstillinger. Så kan I ved at gå i design-mode selv arrangere boksene.

Der er oprettet en testbruger:
test
Avatar billede ali.k Nybegynder
02. december 2005 - 18:59 #2
Jeg kan bedre lide den gamle version;)
Den er mere simpel, og designet synes jeg også ser bedre ud!
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
03. december 2005 - 10:14 #3
Okay, tak for kommentaren. Personligt synes jeg den nye er nemmere, mere overskuelig samt har et mere stilrent design. Det er selvfølgelig naivt, når det er mig, der har lavet den :-)
Avatar billede ali.k Nybegynder
03. december 2005 - 10:29 #4
Men hvis du alligevel vælger den nye, synes jeg boksne skal flukte med hinanden.
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
03. december 2005 - 12:03 #5
Hvad mener du med det? Hvis du mener, det jeg tror du mener, så bliver der en masse tomrum, da man jo temmelig sikkert ikke har samme antal links i alle sine kategorier.

Som kommentar kan jeg sige, at jeg har opdaget, at der er nogle problemer, når man manuelt placerer boksene. Der er en fejl i den kode, der flytter infoboksene mellem spalterne.