Avatar billede Shannon Novice
29. november 2005 - 15:22 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

DVD plug in?

Hej jeg har 2 problemer:

1. kan ikke afspille dvd den siger jeg magler en plug in
2. kan ikke brænde cdér - får samme slags besked. (jo muik men ikke billeder)

Nogen gode råd.

Shannon
Avatar billede boxer Nybegynder
29. november 2005 - 15:35 #1
Avatar billede Shannon Novice
29. november 2005 - 17:53 #2
tak jeg vender lige tilbage - afventer godkendelse på medlemskab af pågældende side....
Avatar billede Shannon Novice
29. november 2005 - 17:56 #3
Nå den var værre - nu er jeg melem men når jeg forsøger at hende filen får jeg denne besked:

This file doesn't belong to the site you came from

Please e-mail the webmaster of the site you came from and tell him:
NOT TO LEECH OTHER SITES LINKS!!

Definition of a Leecher: One who is to lazy to link from his own server or steals other peoples hard work and makes it look like his own

Your IP address has been logged.
Avatar billede boxer Nybegynder
29. november 2005 - 18:03 #4
Jeg går ud fra at det er brænderprogrammet du mener?
Dette link er direkte og burde virke:
http://www.cdburnerxp.se/downloadsetup.php
Avatar billede boxer Nybegynder
29. november 2005 - 18:07 #5
Den meddelse betyder ikke noget - du har blot trykket på den forkerte fil :o)

Jeg kan sagtens hente begge programmer og da de er gratis = freeware, er der ikke noget at bekymre sig for.
Grunden til meddelsen kommer frem, er at man også kan downloade filen med P2P programmer - hvis man ikke har det program der skal bruges, vil du få den besked.
Avatar billede Shannon Novice
29. november 2005 - 18:16 #6
Hej boxer - nej det er dvd plug in - gratis codec. Det øverste link du giver. Når jeg trykker på download det - kommer den til en tom side.
Avatar billede boxer Nybegynder
29. november 2005 - 18:56 #8
Det lyder lidt underligt. Har du en popup blocker der blokerer for popupvinduer?

Prøv det direkte link:
http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/visit.php?cid=68&lid=339&PHPSESSID=0e9ac78230ea616c5d733b3cc1b4bfda

Hvis det heller ikke virker kan jeg maile den til dig. Den fylder ca 1.5 MB
Avatar billede boxer Nybegynder
29. november 2005 - 18:57 #9
Ovenstående link virker ikke - nu fik jeg samme besked :o)
Avatar billede boxer Nybegynder
29. november 2005 - 18:58 #10
Avatar billede Shannon Novice
29. november 2005 - 19:04 #11
Ja det er det samme:

This file doesn't belong to the site you came from

Please e-mail the webmaster of the site you came from and tell him:
NOT TO LEECH OTHER SITES LINKS!!

Definition of a Leecher: One who is to lazy to link from his own server or steals other peoples hard work and makes it look like his own

Your IP address has been logged.
Hvis siden ikke automatisk hentes igen så klik venligst her

Notice [PHP]: Undefined index: HTTP_REFERER in file include/functions.php line 413
Notice [PHP]: Undefined index: host in file modules/mydownloads/visit.php line 35
Avatar billede boxer Nybegynder
29. november 2005 - 20:29 #12
Det jeg har fundet ud af, er at de link jeg har givet dig vedr. Free DVD Codec er i strid med nogle regler vedr. den måde man må linke på. Det beklager jeg.

Gå ind på
www.freewindows.dk
Du finder den under Downloads - Multimedia - DVD Utilities
Det er den 3. sidste.
Avatar billede Shannon Novice
29. november 2005 - 21:30 #13
Kære anonym, jeg er også ked af det, fordi lige meget hjælper det. Jeg får stadigt den samme meddelelse.
Avatar billede boxer Nybegynder
29. november 2005 - 22:09 #14
Der er mere mellem himmel og jord end jeg forstår - dette er noget af det :o)

Hent den gratis VLC player herfra:
http://www.videolan.org/

Free DVD codec virker sammen men Windows media player. VLC playeren er en uafhængig player med de fleste codecs. Derfor virker den til afspilning af DVD'er.

Har du haft tid til at teste brænderprogrammet?
Avatar billede Shannon Novice
29. november 2005 - 22:13 #15
tak - jeg ghenter den istedet. Jeg har ikke hentet brænderpgm, har været på job. Jeg har nero i forvejen, men som sagt så driller den og vil ikke brænde billeder. Heller ikke alm billeder. skal jeg afinstallere neto først ?
Avatar billede Shannon Novice
29. november 2005 - 22:17 #16
hahah ok det her er omfattende, windows media player siger(og det var derfor jeg skrev herind in the first place) :

Windows Media Player kan ikke afspille denne dvd, fordi der ikke er installeret en kompatibel dvd-dekoder på computeren.

Den nye jeg har hentet videolan - der er bare sort skærm - hahaha
Avatar billede Shannon Novice
29. november 2005 - 22:28 #17
NU virker det hurra!!!!
Avatar billede Shannon Novice
29. november 2005 - 22:29 #18
Hov boxer hordan giver jeg dig point ?
Avatar billede boxer Nybegynder
29. november 2005 - 22:32 #19
Det var netop det Free DVD codec kunne få windows media player til at gøre :o)
Ja, det går jo godt.

Det er ikke nødvendigt at afinstallere Nero.

Hvad din media player angår, er jeg ved at løbe tør for idéer.
Er der nogle tilgængelige opddateringer til den via windows update?
Er directx 9c installeret?

Et link til an anden gratis afspiller:
http://www.cliprex.com/
Avatar billede boxer Nybegynder
29. november 2005 - 22:33 #20
Du kan give point nu hvor jeg kommer med et svar :o)
Mit navn skal bare markeres og trykkes på accepter.

Dejligt at det kom til at virke.