Avatar billede dorthe-lind Nybegynder
27. november 2005 - 20:26 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at komme på qxl.dk

Hej !
Vi (min mand og jeg) har begge problemer med at komme på qxl´s hjemmeside.
Dvs. vi kan begge komme på alle andre hjemmesider fra begge vore computere. Det er, så vidt vi kan se, kun qxl.dk, vi ikke kan komme ind på.
Jeg har på min maskine Norman virusbeskyttelse men min mand har ingen virusbeskyttelse.
Det virker som om, vi begge er blokeret for qxl´s hjemmeside. Nogle gode forslag til, hvordan vi kan være blevet det (begge 2 fra 2 forskellige maskiner) ?
Pft.
Ægteparret, hvor manden er mest frustreret (det er nemlig ham, der handler på qxl !!!)
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
27. november 2005 - 20:30 #1
Der har været lidt problemmer i dag, jeg har haft samme problem, prøv evt. igen
Avatar billede haverslev Novice
27. november 2005 - 20:31 #2
klik lige en gang på Funktioner i IE, klik på internetindstillinger, klik på "slet cookies" og "slet filer" – anvend
Faneblad sikkerhed, gennemgå de 4 ikoner, marker 1 af gangen og klik på knappen Standardniveau ( hvis knappen er grå, så er standard aktiv) - anvend / OK
Faneblad: Beskyttelse af personlige oplysninger, sæt til Standard - anvend/ok
Start stifinder - ”windows tast + E ” - klik på Funktioner, klik på Mappeindstillinger, klik på faneblad Vis.
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper" – Anvend.
Find derefter disse mapper og slet indholdet i dem
C:\Documents and Settings\NAVN\Cookies
C:\Documents and Settings\NAVN\Lokale indstillinger\Temp
C:\Documents and Settings\NAVN\Lokale indstillinger\Temporary internet files
Avatar billede dorthe-lind Nybegynder
27. november 2005 - 20:58 #3
ØV BØV !
Har lige kørt hele proceduren. Det hjalp desværre ikke.
Mht. at ravsted-dk skriver at der har været problemer idag. Hertil kan vi med sorg i stemmen meddele, at min mand heller ikke kunne komme på siden i går. Vi har snakket med en Svoger, som fortæller, at han har kunnet komme på siden hele dagen i dag !!!! Mystikken breder sig !
Flere gode forslag modtages med kyshånd
Avatar billede dorthe-lind Nybegynder
27. november 2005 - 21:00 #4
Vi fatter ikke en bjælde. Vi får bare meldingen "Siden kan ikke vises"
Avatar billede dorthe-lind Nybegynder
27. november 2005 - 21:06 #5
Kan der være en blokering på en router (LINKSYS Etherfast Cable / DSL Router Model BEFSR41) ?
Avatar billede haverslev Novice
27. november 2005 - 21:15 #6
Normalt, når det kun er en enkelt side på nettet, man ikke kan komme på, så er det som regel cookies/temp filer der er galt med og disse skal slettes.
Det hjalp dog ikke her.
Hvis der ikke er lavet nogen ændringer i routeren , så kan den udelukkes.

Prøv at hente denne fil og pak den ud til Skrivebordet. Dobbeltklik på IEReg.bat
http://www.fbeej.ctrlaltdel.dk/Programmer/iereg.zip
Avatar billede dorthe-lind Nybegynder
27. november 2005 - 22:04 #7
Har kørt filen og det hjalp desværre heller ikke.
Avatar billede dorthe-lind Nybegynder
27. november 2005 - 22:14 #8
Der er noget, der måske alligevel tyder på, at der kan være problemer med qxl´s hjemmeside. Vi har lige fået at vide, at svogerens auktioner er blevet udsat + de har vist lige haft nogle "udfald" på deres maskine også. Måske vi bare skal væbne os med tålmodighed "et par dage eller tre" !!!
Avatar billede kenp Novice
28. november 2005 - 08:39 #9
De har ihvertfald stadigvæk problemer....
Avatar billede dorthe-lind Nybegynder
28. november 2005 - 09:03 #10
OK, jeg kan dog fint komme på siden fra min computer på mit arbejde, så vi må se, hvordan tingene udvikler sig. Takker for oplysningen, så er det da sandsynligvis ikke noget vi kan gøre så meget ved andet end at vente på, at det løser sig af sig selv !
Avatar billede kenp Novice
28. november 2005 - 09:12 #11
Den er også kommet op her hos mig :) men det er ikke lang tid siden at den er kommet tilbage. (da jeg skrev sidst havde det ikke virket hele morgenen)
Avatar billede dorthe-lind Nybegynder
16. december 2005 - 08:55 #12
Jeg lukker !