Avatar billede iak Nybegynder
27. november 2005 - 16:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

MP3 afsp. genoptag afspilninng samme sted

Kære brugere dette er mit første spørgsmål i dette forum, tidligere er jeg blevet hjulpet via søgning på mange af jeres kloge svar, tak for det. Men nu har jeg et problem vedrørende køb af en MP3 afspiller, min første, den skal være med et lager på mindst 20 GB. Specifikt skal den, efter at være stoppet(slukket), kunne genoptage afspilning samme sted den følgende dag, da det den mest skal bruges til er aflytning af romaner der ofte har en varighed af 7 timer, er det af vigtighed at afspilning kan genoptages samme sted, måske 4 timer inde i en roman. Jeg har mange romaner i mp3 format på min pc, grunden er, at de nu skal bruges når jeg skal på længerevarende rejser til lande hvor det ikke ”flyder” med danske bøger. Jeg har set på nedenstående afspillere kan en af dem opfylde mine krav, de har alle mange stjerner på edb-priser, udfra hvilke kriterier stjernerne er givet er dog ikke ganske gennemskueligt.

Acer MP-320 MP3 / Radio / 20 GB Harddisk / 2"" Display / 128 x 128 / Batteri: 12 time(r) / 3.5mm / USB - Hifipriser.dk

Creative Zen Touch MP3 / 20 GB Harddisk / 160 x 104 / Batteri: 24 time(r) / USB - Hifipriser.dk

Creative Zen Sleek (Sølv) MP3 / Radio / 20 GB Harddisk / 2"" Display / Batteri: 18 time(r) / 3.5mm / USB - Hifipriser.dk

Sony Network Walkman NW-HD5S (Sølv) MP3 / 20 GB Harddisk / 1.5"" Display / Batteri: 40 time(r) / 3.5mm / USB - Hifipriser.dk
Avatar billede clauzii Nybegynder
02. december 2005 - 15:26 #1
Har du kigget på  Apples iPod? Det er altså en fin lille sag...
Avatar billede clauzii Nybegynder
02. december 2005 - 15:28 #2
Avatar billede iak Nybegynder
05. december 2005 - 15:09 #3
Jeg har haft 3 stk. på prøve og Creativ, opfylder mine betingelse, og prisen er relativ OK, så de to andre sendes retur.
Avatar billede iak Nybegynder
30. november 2011 - 08:58 #4
løst af iak