Avatar billede elland Nybegynder
27. november 2005 - 15:28 Der er 1 løsning

wlan til Qtek 9100

Jeg er den glade ejer af en ny Qtek 9100 og den virker også fint bortset fra at jeg ikke kan komme på mit trådløse WLAN.

Jeg bruger 128 bit WEP kryptering og MAC kontrol og automatisk DHCP tildeling.  (Jeg har dog prøvet at slå disse fra uden at det hjalp).

Den ser fint mit netværk og fortæller at der tilgængeligt, men jeg kommmer ikke på.

I netværkskonfigurationen er der flere netværkskort at vælge imellem men det eneste som giver noget der ligner en ip adresse står der noget i retning af fe80::209:2dfx:fx8 ???

Når jeg så siger OK til dette fortæller den mig at " de nye indstillinger anvendes næste gang netværkskortet bruges. Hvis netværkskortet er i enheden i øjeblikket, skal du fjerne og indsætte netværkskortet igen for at anvende indstillingerne" ???

I indstillinger for trådløs LAN er det eneste der er udfyldt MAC adressen og status er "ikke tilsluttet netværk". Jeg kan heller ikke udfylde noget her.
Avatar billede regulator Nybegynder
23. december 2005 - 14:41 #1
Havde selv samme problem, indtil jeg prøvede flg.:

Start -> Indstillinger. Herefter fanebladet "Forbindelser" nederst til højre og -> Trådløst. Her  til venstre "Menu" og -> "Comm manager".

I denne aktiverede jeg netværk ( fyrtårn med 2 paranteser omkring ) og vupti, så var jeg på mit trådløse netværk.

Regu