Avatar billede janbangm Nybegynder
27. november 2005 - 11:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ip adresse

Måske et dumt spørgmål

Jeg kan kalde mine asp filer på adressen 10.0.0.1. Jeg vil gerne kunne lave det om til den ip adresse, som vores intranet server har på arbejde. Kan det lade sig gøre.

Hilsen

Jan
Avatar billede janbb Juniormester
28. november 2005 - 01:37 #1
Ved ikke helt om man kan og kan ikke se ideen for konsekvens, men du kan prove at åbne (højreklik på internetforb/LAN -) egenskaber find den nederste TCP/IP, marker den og tryk på egenskaber.Du kan så finde et sted hvor du kan krydse af om den selv skal hente adr. eller du vil benævne den selv.
Det vil nok være klogt iøvrigt at oprette en ny LAN-forb. at exp. med i stedet for at ændre den exist.
Og du kan så åbne den til intern brug da routeren næpper er indstillet til disse.
Avatar billede janbangm Nybegynder
28. november 2005 - 19:20 #2
Hej janbb

Jeg har valgt istedet for at bruger pc'ere navnet. Jeg tror faktisk det er bedre Undskyld ulejligheden.