Avatar billede 1234bella Nybegynder
27. november 2005 - 10:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Effekter på gulv.

Jeg var sidste år på en messe i Düsseldorf, hvor jeg så en fed detalje fra en leverandør af IT-systemer. På gulvet var der et "levende" billede af en sø og man kunne se fiskene svømme rundt. Det sjove var at når man ville "gå gennem søen" så reagerede fiskene. På en eller anden måde må der være en lyskegle eller lignende der registrerer den bevægelse der sker. Der var også et eksempel med en snedrive som man kunne "sparke til", hvorefter sneen flyttede sig.

Det var ret godt lavet og jeg vil gerne vide, hvis der er nogen der har en ide om hvem eller hvor man kan købe sådan et system?

Jeg ved ikke hvad det hedder eller noget; men håber at nogen ved hvad jeg taler om eller evt. selv har set det.
Avatar billede themom Nybegynder
27. november 2005 - 20:32 #1
http://www.reactrix.com/content/news/n-sider.pdf

her er de fisk du har set :)

http://www.reactrix.com/

og dem bag det hele, de laver da vist en masse fede tin,tror dog det koster kassen
Avatar billede themom Nybegynder
27. november 2005 - 20:35 #2
tin=ting:)
Avatar billede martin_moth Mester
28. november 2005 - 08:17 #3
Gå en tur i Salling i Århus. De har det samme
Avatar billede martin_moth Mester
28. november 2005 - 08:18 #4
Sorry - så er Sallings system alligevel ikke :o(
Avatar billede themom Nybegynder
28. november 2005 - 21:06 #5
Tak for points :)