Avatar billede martinhrj Nybegynder
25. november 2005 - 17:03 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Ens blanket, med forskellige numre

Jeg har som sagt en blanket. Den er på to sider. Og jeg vil gerne have skrevet en røvfuld af de her blanketter ud. På hver af de to sider, skal der dog stå et nummer. Det skal være samme nummer på de to sider. Men for hver gang jeg printer én blanket, skal den næste være med et nyt nummer.

Hvordan gør jeg det nemmest. Jeg vil kunne bestemme hvilket nummer den skal starte med, og ellers skal det være fortløbende numre.

På forhånd tak!
Avatar billede rvm Nybegynder
25. november 2005 - 22:41 #1
Det minder meget om fakturaproblematikken. Skriv din email, så sender jeg dig et forslag til en faktura i Word (lavet via VBA)
Avatar billede martinhrj Nybegynder
26. november 2005 - 07:49 #2
Det vil jeg da meget gerne se! Du kan sende den på martinhrj@yahoo.com

VBA? Er det noget visual basic?
Avatar billede rvm Nybegynder
26. november 2005 - 23:31 #3
Sendt :-)
Avatar billede martinhrj Nybegynder
28. november 2005 - 09:56 #4
Ok. Kan det virkelig passe, at Word ikke har indbygget denne feature? Det troede jeg godt nok!

Jeg lader lige spørgsmålet stå lidt, hvis der er andre der har en nemmere metode.
Avatar billede rvm Nybegynder
28. november 2005 - 10:16 #5
Hvor skal den gemme nummeret henne? Selv Excel har ikke en sådan indbygget nummertæller...
Avatar billede martinhrj Nybegynder
28. november 2005 - 10:56 #6
Hvad så, hvis jeg har en liste af de numre der skal bruges... eksempelvis i et exelark, eller en anden word fil. Kan den så gøre det automatisk?

Det er godt nok lang tid side... men jeg mener altså at Word Perfekt kunne noget i den stil, dengang det var dos-baseret. Så kan det da ikke passe, at Word ikke kan nu!
Avatar billede rvm Nybegynder
28. november 2005 - 13:26 #7
Jo - det kan godt passe...
Avatar billede martinhrj Nybegynder
24. november 2006 - 09:49 #8
Det er vist på tide, at jeg lukker :-)