Avatar billede jimmi1311 Nybegynder
25. november 2005 - 13:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

spørgsmål om kommentar i word??

1) Kan man udskrive worddokument uden kommentar (altså selvom man
  har lavet en masse og bare ikke vil have det vist i udskriften).

2) Hvordan kan man redigere farven af kommentarboksen?

På forhånd tak
Avatar billede jkrons Professor
25. november 2005 - 13:22 #1
1) Vælg Filer - Udsrkiv. I Udskriftsområde retter du til dokumwnt, i stedet for Markeinger i dokumentet. Dette kan dog ikek gøres perment; det skal vælges hver gang.

2) Så vidt jeg ved kan kommenarfarven ikke ændres.
Avatar billede hcma Novice
25. november 2005 - 13:24 #2
version af word ?
Avatar billede jimmi1311 Nybegynder
25. november 2005 - 13:56 #3
Det er word 2003 på engelsk.

jkrons) Jeg kan ikke finde det du beskriver?
Avatar billede hcma Novice
25. november 2005 - 14:13 #4
så hopper jeg af
Avatar billede jkrons Professor
25. november 2005 - 14:36 #5
Prøv Files - Print. Nederst i dialogboksen burde så stå Print area og med en rulelliste. I rullelisten skal du vælge Document.

I 2003 kan du i øvrigt også vælge kommentarfarve.

1) Sørg for at Væktøjslinien Korrektu er vist (jeg er ikke klar over, hvad den hedder på engelsk).
2) I denne værktøjslinie er der en kombinationsknap, der hedder Vis på dansk. Klik på denne og vælg
3) Indstillinger (Options). Så burde der være et punkt, der hedder Comment Color (Kommentarfarve på dansk).
Avatar billede jimmi1311 Nybegynder
26. november 2005 - 13:34 #6
Kanon jkrons. Nu virker det bare som det skal.

Tak for hjælpen. Smid et svar.
Avatar billede jkrons Professor
26. november 2005 - 23:06 #7
Velbekomme ;-)