Avatar billede m-a-r-s Nybegynder
23. november 2005 - 14:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kontrol af download fra et website.

Jeg vil gerne have mulighed for at kunne beskytte filer til download fra en webfolder et website. Jeg ved godt at man kan lave et ASP eller PHP script som ved hjælp af en index.asp eller index.php, i den mappe hvor filerne ligger til download, kan bede brugeren om et brugernavn og password for at få lov til at downloade.

Men som jeg har forstået så kan man stadigvæk få fat i filerne hvis man kender den præcise sti til filerne og deres navne når de først ligger online. Jeg vil gerne have fuldstændig kontrol over hvem som kan downloade filer fra sitet, altså man skal ikke kunne komme ind i mappen fra en browser selvom man kender stien til filerne og deres navne. Er det noget man kan styre fra ASP/PHP eller er det indstillinger på serveren eller ??
Avatar billede m-a-r-s Nybegynder
20. december 2005 - 19:21 #1
lukker
Avatar billede m-a-r-s Nybegynder
20. december 2005 - 19:22 #2
lukker