Avatar billede zkill Nybegynder
22. november 2005 - 17:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

512Mb Sandisk Duo Pro 1024Mb capacity

Dav der ude..
Jeg har lige købt en W800i mobil...
hvor der følger et 512mb Sandisk Duo Pro kort med til..
Jeg fandt den her side: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=95361

Hvor de fortæller at man kan ændre det 512MB kort til et 1024mb.. Og jeg kan nemlig godt se de resterende 465mb, som er unallocated...
Hvordan gør jeg sådan jeg ka bruge dem.?

Jeg har prøvet de verse værktøjer, og læse på den side.. men enten fatter jeg det ik, eller ka jeg bare ik finde ud af det.. :(

Håber virkelig der er en som kan hjælpe mig... (har prøvet Partition Magic 8), men den kan ikke finde de flytbare drev.. (når jeg sætter mobilen til via USB)...

Zkill out..
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. november 2005 - 17:59 #1
det må være de resterende 512 mb.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. november 2005 - 18:05 #2
tænk lige over det, der er tilsyneladende flere der har problemer, jeg har fundet flere med problemer i den chat du henviser til:

Just formatted my 1gb Sandisk to 1.85gb and started loading it up with MP3s. As soon as I got to 955mb I started having issues. I tried to add another folder and the it would fail stating that the device is not ready. I then tried to just add a single more mp3 and access to the drive locked up. I tried to remove it and re-insert it and it wouldn't read any data from it. When I insert it in my phone, it locks up until the memory is removed. I formatted it using the phone but then I put it in the SanDisk adapter and into a USB2 media reader to load up the music faster - that's when I got the problems.

Next I plugged my phone to the computer via usb (with no card inserted because it locks up the phone now), then inserted the card into the phone and now i can see the information on the card in windows. Any attempt to remove the file which caused it to lock up (ACDC Thunderstruck caused the system to stop being able to read from the MemStick. I have now re-formatted the card again in windows and it no longer locks up the phone, however i would like to get it back to its default storage of 1gb. This is not worth it to me if it's gonna be so buggy.
Avatar billede zkill Nybegynder
22. november 2005 - 23:25 #3
hmmm okay..
men der stadig en del med mit kort (512mb), som godt kan bruge den op til 1gb...
Problemet med hans, er at telefonen ikke kan klare mere end op til 1gb... den understøtter kun 1gb...
men tænkte på om nogle af jer ved hvordan jeg får slettet den partition, så jeg kan prøve at se om jeg ka bruge de sidste 465mb... for i windows tillader den det ikke.. den vil ik lade mig slette det... og de programmer jeg har prøvet, finder ikke disken.. som f.eks. Partition Magic 8
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. november 2005 - 07:53 #4
With my W800i had some problems getting the 1gig but got it after a while. Showed up as 1gig, but however when i tried to copy more than 512 to phone my XP crashed.

http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=95361&start=19
Avatar billede zkill Nybegynder
23. november 2005 - 10:13 #5
hmm... sjovt nogle kan, men andre ik kan... hehe..
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. november 2005 - 10:25 #6
muligvis fordi at 1G kort der ikke kan testes OK (af producenten), pga fejl kan formateres til andre kort størrelser, mindre, hvor de så tester OK.

Hvis dit kort er testet fejl ved 600 mb, formatere de det til 512 mb og sætter den label på og så er det til salg. Det vil forklare at nogle opler fejl og andre ikke gør (da producentens test formentligt er meget strenge). Dem der ikke oplever fejl nu vil formentligt komme til det over tid.
Avatar billede zkill Nybegynder
08. december 2005 - 15:55 #7
ok...