Avatar billede mikker1448 Nybegynder
22. november 2005 - 15:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Headset brummer

Hejsa...

Jeg har lige købt mig et headset og når jeg tænder for mikrofonen brummer den helt vildt. Det er som at hver gang jeg rører ved kabinettet forsvinder lyden... Nogen der kan hjælpe mig med dette problem...
Avatar billede kabbak Professor
22. november 2005 - 15:07 #1
et skud, har du jord med i dit elstik til computeren?
Avatar billede mikker1448 Nybegynder
22. november 2005 - 15:45 #2
Nope... Det har jeg ikk... Kan det være løsningen???
Tidligere på eftermiddagen virkede det fint i et par minutter men så begyndte det at brumme igen.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. november 2005 - 15:56 #3
Elstik med jord, vil helt sikkret fjerne din brummen.

Du kan også være heldig, hvis du ikke har jord i dit elstik at støjen vil forsvinde hvis du forbinder jord på skærm og pc sammen. Dette gøres ved at bruge kabler med jord og en stikdåse med jord (ikke en hvor der bare er boret huller til jordbenet) dette vil minimere din stel sløjfe og fjerne meget af støjen.
Avatar billede mikker1448 Nybegynder
22. november 2005 - 16:45 #4
Jeg takker for de hurtige svar og nu funker lortet... Fandt en forlængerledning og satte den til en kontakt med jord.
Avatar billede kabbak Professor
22. november 2005 - 16:56 #5
et svar ;-))