Avatar billede lady Novice
21. november 2005 - 21:38 Der er 1 løsning

Mio 168

Jeg skal have geninstalleret aktive sync 3.7.1 på min pc.
Når jeg prøver kom den med at Procket_pc eksisterer i forvejen, giv et andet navn.
Kan man slette Procket_pc på en eller anden måde så jeg kan installere igen?
Avatar billede annikadk Nybegynder
21. november 2005 - 23:30 #1
Ja. Fjern Mio'en så den ikke er forbundet med PCen.
Åbn Active Sync på din PC. I menuen vælger du så at slette partnership.
Den spørger om du vil gemme de gamle data - bestem selv hvad du vil (lav evt. backup af dokumentmappen til Mioen inden).
Kobl nu Mio'en til igen og opret partnerskab.

Hvis du ønsker det, så kan du ændre PDAens navn. Det gøres under Settings - System - About på PDAen, under Device ID - og inden du kobler den til din PC.

Hvorfor gøre det?
Personliggørelse af PDAen, samt hvis du får flere / støder ind i nogle andre.