Avatar billede flash_84 Nybegynder
21. november 2005 - 16:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Word: "kan ikke overskrive markering"

Hej

Jeg tror jeg er kommet til at trykke på en eller knap, som har disabled noget i min ms word.

Problemet er, at når jeg markerer noget, jeg gerne vil erstatte, ved at indtaste noget nyt, så begynder word bare at skrive foran det jeg har markeret, i stedet for at slette det, og erstatte det med min rettelse.

Hvad er det jeg skal trykke på, for at få denne funktion til at virke igen?

(det er IKKE overwrite funktionen, der aktiveres med "Insert", jeg mener)

Hjælp!

mvh Flash
21. november 2005 - 17:04 #1
Tools->Options-> fanebladet Edit - marker "Typing repalces selection
Funktioner->Indstillinger-> fanebladet rediger - marker "skrivning erstatter det markerede" eller hvad det nu hedder på dansk

Er øverst til venstre i Rediger fanebladet
Avatar billede flash_84 Nybegynder
26. november 2005 - 11:02 #2
1000 tak for hjælpen. Det har virkelig irriteret mig. Havde kigget lidt omkring, men må have overset det felt :)

60 points your way :D