Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
19. november 2005 - 19:38 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Ringetone fra T630 på K700i.

Jeg har haft en Sony Ericsson T630 som havde en rigtig behagelig gammeldags ringetone, som mindede om en helt alm. telefon.
Den hed vist noget med "Old Phone" eller "Ring" eller sådan noget.

Den findes ikke på K700i som jeg har købt nu. Nogen der hvorledes jeg kan få den over på min nye telefon. Jeg har ikke min T630 mere.
Avatar billede coversdk Nybegynder
19. november 2005 - 19:40 #1
har du data kabel til din k700i :=?
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
19. november 2005 - 19:43 #2
Nope. Men kan vel overføre via Bluetooth.
Avatar billede coversdk Nybegynder
19. november 2005 - 19:49 #3
ja.. har du det til din computer ?
Avatar billede ashurra Nybegynder
19. november 2005 - 19:50 #4
Der kan hentes den ringetone flere steder på nettet, bla. med emule jeg har nemli selv haft det problem med at den lagde på min t630 og ville have den på min nye nokia... jeg fandt millioner af ringetoner hist og her og du kan sagtens overføre dem med bluetooth!
Avatar billede coversdk Nybegynder
19. november 2005 - 19:50 #5
altså bluetooth
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
19. november 2005 - 19:51 #6
Yup, har bluetooth til min computer.
Jeg vil meget gerne have netop den som var på T630 (hvis det da er lovligt), da den var rigtig behagelig.
Jeg har kigget mange steder på nettet og fundet en masse, men de er enten for skarpe osv. Det lød som sådan en rigtig gammeldags telefon.
Avatar billede coversdk Nybegynder
19. november 2005 - 19:52 #7
jeg kender en hjemme side hvor alt faktisk er gratis

ashurra >> Emule er et P2P prog. og dermed ulovlig !
Avatar billede ashurra Nybegynder
19. november 2005 - 19:53 #8
Teoretisk er det jo lovligt nok da du kan overføre dem på din pc fra din t630 og desuden er der ingen copyright på den... jeg ser lige om jeg kan finde den... tror jeg har den til at ligge et sted ...
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
19. november 2005 - 19:54 #9
Har du link til hjemmesiden og ved du om det er den org. gammeldags ringetone fra T630'eren?
Jeg kender selv: http://www.myt630.lasyk.net, men der er den ikke at finde.
Avatar billede coversdk Nybegynder
19. november 2005 - 19:54 #10
jeg kender også den ringetone og sys også den er gode... men jeg tror der skulle være en  chance for at finde den her inde www.Zedge.no << ALT >> er gratis. og ALT er til mobil :D
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
19. november 2005 - 19:54 #11
ashurra -> Har ikke min T630 mere.
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
19. november 2005 - 19:54 #12
coversdk -> Tjekker lige dit link :-)
Avatar billede coversdk Nybegynder
19. november 2005 - 19:57 #13
du skal godt nok oprette en bruger. men du kan finde alle mulige  fede ting der inde :D
Avatar billede ashurra Nybegynder
19. november 2005 - 20:00 #14
...men der er også et andet problem jo... du kan ikke regne med at de lyder ens fra T630 til K700i da K700i'eren har flere stemmer end T630'eren
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
19. november 2005 - 20:03 #15
Ok. Har tjekket en masse igennem fra zedge.no ("Old Phone", "Ring Ring" osv...), men der er ingen af dem kommer i nærheden af den fra T630'eren. :-(
Det er meget de samme som på myt630.lasyk.net.
Avatar billede coversdk Nybegynder
19. november 2005 - 20:06 #16
oki... men det var hvad jeg havde at byde på :(
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
19. november 2005 - 20:11 #17
Ok, hvis der er nogen som har en T630'eren og har lyst til at overføre den org. lyd til et sted, så jeg kan downloade den vil det være rigtig cool :-)
Avatar billede coversdk Nybegynder
19. november 2005 - 20:12 #18
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
19. november 2005 - 20:23 #19
coversdk -> Den er meget mere voldsom en den på T630'eren.
Avatar billede coversdk Nybegynder
19. november 2005 - 20:25 #20
det ved jeg godt : D
Avatar billede thov Forsker
20. november 2005 - 06:57 #21
Tror nok at det er denne lyd du efterlyser:
http://rapidshare.de/files/7885128/oldphone.zip.html
Avatar billede coversdk Nybegynder
20. november 2005 - 12:51 #22
thov >> ikke for noget men det virker ikke til at være helt lovlig (P2P)
Avatar billede thov Forsker
20. november 2005 - 14:57 #23
??? Hvem har rettighederne til bimlende klokker - Findes der en komponist ? Jeg kunne f.eks. have optaget det selv, ved hjælp af en gammel telefon.
Jeg ved godt at KODA og APG er emsige, men skulle vi ikke lige klappe hesten, coversdk.
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
22. november 2005 - 19:43 #24
thov -> Heller ikke den :-(
Tror jeg lukker spm'et og leder efter én som har en T630'er som jeg kan få overført lyden fra.
Ellers tak for alle svar.