Avatar billede idani Praktikant
19. november 2005 - 19:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Opgradering af Ipaq 3970 til CE2003 - nu er den død HJÆLP

Hej Alle

Jeg har opgraderet min Ipaq 3970 fra windows CE 2002 til CE2003.

Nu er den bare død - den vil på ingen måde kommunikerer med mig, når jeg starter den op står den bare med boot-skærm - og så sker der ikke en fløjtenden fis mere.

HJÆLP hvad i H... gør jeg - en eller anden red mig :o(

Hilsen
Ida
Avatar billede anlsoft Nybegynder
19. november 2005 - 20:14 #1
hvis du brugte en bærbar PC til at opgradere med er det derfor den er død, for den har sikkert mistet data ved overførsel..

Opgradere ALDRIG med en bærbar pc.
Avatar billede idani Praktikant
19. november 2005 - 20:17 #2
Okay så ved jeg det - men hvad i hede hulen h..... gør jeg så nu - den står som sagt bare og står ????

Hilsen
Ida

Som nærmest sidder og græder snot lige nu ÆV
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
19. november 2005 - 20:22 #3
Du kan prøve med en hard reset (pil batterierne ud), men den er desværre højst sandsynlig færdig og skal til rep.
Avatar billede mtj111 Novice
20. november 2005 - 20:25 #4
Er det ikke nok at tage pennen og rykke på knappen bag på PDA'en (eller på siden, hvor end den sidder), når man Hardreset'er?
Avatar billede annikadk Nybegynder
20. november 2005 - 20:32 #5
anlsoft: Lad venligst være med at fortælle mine PDAer det ;)

ntj111: Kommer an på hvilken PDA du har. Mio168 gøres det netop på den måde.
HP hx4700 skal du have stylien i unden og trykke på knapper.
Andre har en anden måde.

Det med batterierne vil jeg mene kunne give lidt håb hvis det interne batteri også løber tør - det sker ikke ved en alm. hardreset, men ved at man tager det andet ud i en periode.
Avatar billede mtj111 Novice
20. november 2005 - 20:33 #6
Okay... ;-)

Så blev jeg det klogere...
Avatar billede ajenbo Nybegynder
09. december 2005 - 21:17 #7
Jeg gjorde engang nogen lunde det samme, jeg opgradered via den infarøde port og da den var førdig med at slette windows vidste den ikke hvordan den skulde bruge IR porten... doh.

Nå men det du skal gøre, er at hente en firmware, pake instalationens exe filen ud, det kan gøres med winrar, så skulde der gerne være en fil der heder noget i ratningen af Upgrade.exe, sæt din telefon i cradlen, usbkabel eller com kabel, kør Upgrade.exe.

held og lykke :)
Avatar billede mtj111 Novice
10. september 2006 - 18:54 #8
På tide at få lukket?