Avatar billede fotobob Nybegynder
17. november 2005 - 10:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

En blæksprutte i dansk design?

Hej

Hvordan skal jeg bedst forklare det? hmm..

Jeg skal udarbejde et logo, dertil skal jeg bruge et bomærke. Fordi det skal signalere noget om, at "de har mange strenge at spille på", "har overskud til mange ting på én gang" ja de er nogle "blæksprutter - har jeg besluttet at bomærket skal være en blæksprutte, eller det skal ihvertfald forestille en.

Men det skal være i dansk design, dvs. minimalistisk, enkelt, futuristisk.

Nogen der kan tegne sådan en i Illustrator, så jeg har den i vektor?

mvh.
fotobob
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2005 - 10:54 #1
Hvad med sådan en her, den har jeg lavet i illustartor, men hvordan vil du have den til at se ud??

http://www.device.dk/osj/sprutte.gif
Avatar billede fotobob Nybegynder
17. november 2005 - 12:51 #2
den skal ikke have øjne og være så satireagtig! Hvis man kunne lave den mere kunstnerisk. Måske kan bare kunne leve nog enkelte linier der således illustrerer sprutten!
Avatar billede fotobob Nybegynder
17. november 2005 - 12:51 #3
den skal også have flere arme...
Avatar billede fotobob Nybegynder
19. november 2005 - 14:04 #4
modtager gerne flere forslag.
Avatar billede fotobob Nybegynder
22. november 2005 - 09:36 #5
og giver flere point
Avatar billede fotobob Nybegynder
24. januar 2007 - 10:07 #6
spacemanic? point?
Avatar billede fotobob Nybegynder
24. januar 2007 - 21:18 #7
lukker så.