Avatar billede larsbek Nybegynder
15. november 2005 - 21:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

TV-tuner PCI kort kan ikke installeres

Hej Eksperter

Har lige købt nyt tv-tuner kort til pci, men når jeg sætter det i, så fryser start op inden xp logo (lige efter den skriver: 00 USB mass storage device found & configured) så fryser den 100 procent. Har prøvet at tage alle gml pci kort ud af maskinen men det hjælper ikke, har også prøvet et andet pci slot, men no use. Har rodet lidt i bios, men kan ikke få liv dyret. Har et ASUS A8V Deluxe bundkort. Kan du hjælpe ?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
15. november 2005 - 21:53 #1
Hvem har produceret kortet?
Hvilket model nummer har kortet?
Har du fulgt installations vejledningen i manualen, nogle kort skal have drivers og software installeret, inden du fysisk sætter kortet i.
Avatar billede larsbek Nybegynder
11. april 2006 - 20:26 #2
fejl på kortet, virker nu, beklager ventetiden, jeg lukker her, ellers tak