Avatar billede obmm Nybegynder
15. november 2005 - 19:01 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor får jeg denne fejlmeddelelse efter at min PC har haft ned

Compile error in hidden module, AutoExit.
Hvordan fjerne jeg ovenstående fejl i mit office 2003, den kommer hver gang jeg anvender word eller outlook..
Avatar billede rvm Nybegynder
15. november 2005 - 20:13 #1
Jeg ved ikke med outlook, men i Word ligger der åbenbart en makro, der hedder "AutoExit". Vælg Funktioner/Makro Visual Basic og find makroen - og slet den ...
Avatar billede strych9 Praktikant
15. november 2005 - 20:45 #2
Find og slet filen normal.dot hvilket også skulle slette dårlige makroer i den template Word starter med at åbne.
Word vil næste gang det åbnes genetablere normal.dot med en velfungerende template.

Succes?
Avatar billede obmm Nybegynder
15. november 2005 - 20:47 #3
Kunne jeg få lidt mere hjælp til at finde makro eller normal.dot
Avatar billede strych9 Praktikant
15. november 2005 - 20:48 #4
bare gå til denne computer, højre klik på C: og vælg søg. Søg efter filer ved navnet normal.dot, og så slet den når den findes.
Avatar billede obmm Nybegynder
15. november 2005 - 20:50 #5
Der står nu AutoExec
Avatar billede obmm Nybegynder
15. november 2005 - 20:55 #6
Jeg har fundet normal.dot, og slettet den uden resultat.
Med hensyn til at finde makro er det ikke lykkedes for mig!
Avatar billede strych9 Praktikant
15. november 2005 - 20:56 #7
og du har slettet den mens word og andre office programmer var lukkede?
Avatar billede obmm Nybegynder
15. november 2005 - 20:57 #8
Ja, alle progammer var lukkede, alt!!!!
Avatar billede strych9 Praktikant
15. november 2005 - 21:00 #9
Avatar billede strych9 Praktikant
15. november 2005 - 21:04 #10
Eller find din office folder (feks c:\program files\microsoft office\)
og flyt de filer der ligger i \startup folderen væk.
Avatar billede strych9 Praktikant
15. november 2005 - 21:06 #11
Sorry,
det er C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\STARTUP

På engelsk windows med office.. your mileage may vary.
Avatar billede obmm Nybegynder
15. november 2005 - 21:16 #12
strych9, Hurra nu hjalp det..

Et lille tillægsspørgsmål, hvorfor kan jeg ikke få e-julemærke til at virke i mit outlook??
Forøvrigt læg et svar..
Avatar billede strych9 Praktikant
15. november 2005 - 21:17 #13
takker

ummm, jeg ved ikke engang hvad et e-julemærke er, så der må jeg nok være svar skyldig. =)
Avatar billede strych9 Praktikant
15. november 2005 - 21:20 #14
rvm -> Det vil iøvrigt ikke virke det der, fordi omtalte makro er "protected" og "hidden". =)
Det er bare noget crap som forskellige programmer (feks acrobat) har en tendens til at lægge i den folder. I en ny office installation er folderen tom.
Avatar billede obmm Nybegynder
15. november 2005 - 21:21 #15
Ok. jeg får hjælp af E-julemærket, mon ikk..
Avatar billede obmm Nybegynder
15. november 2005 - 21:23 #16