Avatar billede bertel21 Nybegynder
15. november 2005 - 18:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Port 6881 UDP port skal være åben

Hey!!! Jeg har det problem jeg er flyttet fra min lejl. og til kolegie. Der er hurtigt internet på kolegiet men jeg bruger bl.a. min computer til at spille online spil, men efter jeg er kommet på kolegie er der ingen af mine online spil som vil logge på ... jeg kan godt bruge internettet osv. men spil kan ikke lade sig at gøre og på et tidspunkt stødte jeg på noget med en port 6881.. Nogen som ved hvad der kan være galt?
Avatar billede boxer Nybegynder
15. november 2005 - 18:55 #1
Kollegiets administrator har sikkert lukket en del porte. Snak med ham og hør om der kan åbnes noget.
Avatar billede bertel21 Nybegynder
15. november 2005 - 19:02 #2
Ja ok det er da en mulighed, jeg prøver lige at forhøre mig... hvis der er nogen som har nogle andre ideaer så skriv endelige...
Avatar billede bertel21 Nybegynder
04. februar 2006 - 23:35 #3
købte nyt internet